Sorteren

Reviews over Ried im Zillertal

Alpina zeker doen daarna wil je niet anders meer!

Edith Heydra
    3-8-2018

Hotel Alpina in Ried im Zillertal is een heel goed en betaalbaar Familie hotel midden in het Illertal goed bereikbaar met auto, bus en trein! Zeer nette schone kamers. Ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid met verse broodjes, desem brood zelf snijden, verschillende soorten kaas en worst, roerei en gekookt ei, jams en honing, fruit, yoghurt en melk, sapbar, koffie en thee.

Diner is wisselend naar Oostenrijkse keuken soms in buffet vorm. Altijd saladebar, een soepje, hoofdgerecht en keuze uit nagerecht.

Bar met terras waar je gezellig verschillende bieren, wijnen of cocktails kunt drinken.

Het hotel heeft een zwembad, sauna’s, sportruimte, een tuin met ligstoelen, en zelfs een kinderspeeltuimte ‘nieuw’ voor de kleintjes.

Lof voor het hele team die er altijd voor je staan, ‘s zomers en ‘ s winters en bieden je een fantastisch verblijf.

Ik ben hier als een kind aan huis, kom hier al meer dan 12 jaar.

Ik zal zeker weer komen in dit geweldige hotel!

Tineke Hoogenboom
    2-8-2018

Hotel Alpina Ried is een prima familiehotel. Goede voorzieningen, ook voor de allerkleinste gasten. Het personeel is goed en vriendelijk. Je voelt je hier snel thuis. Een aanrader!

geweldig goed verzorgend hotel

Eric Lucassen
    2-3-2018

Top hotel, geweldig ontbijt met voldoende keuze en het avond eten was ook uitstekend, de bediening was ook zeer correct. De kamers waren zeer ruim en netjes.

Zeker 4 sterren waardig dit hotel.

Helemaal fantastisch!

Christien
    17-12-2017

Wat een fijn hotel! Heerlijk eten, prachtige kamers en prettig personeel. We hebben genoten van het mooie zwembad/saunacomplex. De skibus stopt voor de deur en brengt je in 5 minuten bij de gondel in Kaltenbach. Het hotel zorgt voor gratis vervoer van en naar de luchthaven. Helemaal top!

Aangenaam hotel

Jan
    5-10-2017

Dit hotel geboekt via touroperator (aanbieding in promotie). Dit hotel is zeer goed meegevallen. Ruime kamer, uitgebreid ontbijt, dat zelfs tot op de laatste minuten nog werd aangevuld indien nodig. De kamer kon perfect verduisterd worden. Lekker eten s'avonds.