Rheinfelden (Baden)

hotels in Rheinfelden (Baden)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rheinfelden (Baden)

Reviews over Rheinfelden (Baden)

• 8Marie- Josee en Bert19-07-2014

Rheinfelden (Baden)

Vorig jaar zijn we in het Zwitserse deel van Rheinfelden geweest. Dit jaar naar het Duitse Badische gedeelte van Rheinfelden getogen.

Kom je voor puur toerisme dan is de Zwitserse kant van Rheinfelden een aanrader. Maar vergeet dan ook niet de Duitse kant ook te bezichtigen.

Leuk centrum met een paar leuke winkelstraatjes met een scala aan winkels. Aan de overkant van het station tref je verschillende restaurantjes aan waar wij ons tegoed hebben gedaan aan een lunch... heerlijk.

Net als Lörrach geen mega steden, maar gewoon gezellige, leuke, kleine Zuidduitse dorpjes... en een bezoekje waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Marie- Josee en Bert23-07-2013

Bekende plaats langs de Rijn...

Zoals overal langs de Rijn in het zuidelijkste deel van Duitsland aan de grens met Zwitserland. De Zwitserse kant van Rheinfelden is mooi, maar ga er niet eten of drinken... moet je echt in het Duitse deel doen.

Leuke winkelstraat en hieraan verbonden smalle steegjes. Het gemeentehuis is een bezoekje waard evenals de bezichtiging van de fraaie gevels.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving