We hebben een aantal aanbieders voor Rheden voor je op een rij gezet:

Reviews over Rheden

Voor 1 overnachting perfect

Ronald Kuijer,
    3-8-2018

Keurig netjes en redelijke kamers. Helaas is de horeca voorziening niet al te positief. Terras bij 26 graden avond niet even gezellig gemaakt. Geen uitnodigend ogend terras. Donker geen stoelen bij de tafels, ongezellig , gemiste kans voor meer omzet. Niet echt een locatie voor avond gezelligheid

Gereisd met partner in augustus 2018

Uitstekend

piet,
    1-8-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel , mooie ligging

Gereisd met partner in juli 2018

KoopsRoodbergen,
    22-7-2018

Personeel bijzonder gastvrij.

Minpuntje geen professionele ruimte om de veelvuldige Elektrische fietsen op te laden. Maar mogelijkheid wordt wel gecreëerd door personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig

Fam. Burger,
    6-5-2018

Boek een kamer aan de boskant, heerlijk rustig met een mooi uitzicht op de natuur en 's morgens vroeg al allerlei vogelgeluiden (als je de balkondeuren open zet).

Voortreffelijk gegeten in de naastgelegen Bistro. Perfecte bediening en heerlijke gerechten.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed hotel, maar elders dineren

JanF,
    23-4-2018

Goed hotel. Ontvangst, informatie, kamer en ontbijt: allemaal prima. Kamer was goed schoon, evenals de (eenvoudige) badkamer. Achtergevel aan boszijde was smerig. Het naast gelegen restaurant serveert goede gerechten, alleen heb je op het terras wel last van het verkeer. Verder is daar de bediening ver onder de maat.

Wegens de combinatie hotel-restaurant sccort de bediening laag. Dit was in het hotel prima, in het restaurant slecht. WiFi: slecht.

Gereisd met partner in april 2018