hotels Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Ecker,
    4-12-2018

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!!

Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend??

Volgens het hotel zeker wel.

Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

Echt genieten

Thil,
    1-12-2018

Heerlijk hotel aan zee. Super vriendelijke bediening, heerlijk ontbijtbuffet, mooi zwembad met luxe ligbedden en ruime schone kamers. Op loopafstand van restaurants en ongeveer kwartier wandelen naar het dorp langs de boulevard. Wij komen hier zeker terug!

Romatisch, goed hotel en veel te doen.

Eva,
    28-11-2018

Hotel Fortezza was een goed maar simpel hotel. Vriendelijk en behulpzame bediening en uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel is kleinschalig daardoor minder druk en rustiger.

Het hotel ligt op een mooie locatie vlak bij het oude kasteel en om de hoek zijn veel knusse restaurantjes en winkeltjes die tot laat open zijn. Het was elke avond weer een genot om daar te lopen en ook best een tikkeltje romantisch met alle lichtjes en de gezellig sfeer die er hangt. Ik had dit zeker niet willen missen. Tov andere hotels en hun liggingen in de korte omgeving vind ik onze locatie van het hotel echt top. We zouden zeker terug gaan naar dit hotel wanneer we weer naar kreta gaan en aanraden bij familie en vrienden.

Heerlijk

Marina,
    27-11-2018

Leuk klein hotel.Erg schoon,uitbaters moeder met 2 zonen.Wij komen er al jaren.

Even in agenda kijken wanneer we weer kunnen gaan!

Fada,
    21-11-2018

Heerlijke plek op loopafstand van het gezellige centrum! Rustige plek en een mooi appartement! Top verblijf gehad, komen er zeker nog eens terug!