• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Fantastisch kleinschalig gezellig goed

Bosboom, 10-2-2018
    Sommige kamers waren erg gedateerd en kregen geen zon echt helemaal schaduw is voor hoog zomer heerlijk maar in september oktober wil je wel wat zon op je balcon.

Prima

Alfred Barendse, 30-1-2018
    Was zeer goed , je hoort wel mensen klagen maar dat is niet terecht, kamers zijn goed eten is zeer uitgebreid en veel , je kan 2 x per dag als je trek heb warm eten en je krijg genoeg op een dag dus prima

Fantastisch, ieder jaar weer thuis komen

Margot Damen, 27-1-2018
    Om dingen te vertellen die ik niet goed vond moet ik heel diep nadenken, dus daar begin ik niet aan. Om dingen te vertellen die wél goed zijn ben ik dagen bezig dat zal ik niet doen dus ik zal het kort houden. Daar gaan we dan!! een fijn hotel direct aan het strand heerlijk om s'morgens uit je bed even een duik te nemen, daarna wacht er een heerlijk ontbijt op je, natuurlijk weer alle vriendelijke bediening begroeten. Ik ben er al zo vaak geweest dat ik ze hollands aan het leren ben. valt niet mee hoor maar mijn grieks is ook niet alles, engels gaat prima. als je der hele dag in het hotel wil blijven gaat prima want het is all inclusief, wil je het eiland verkennen gaat prima de bushalte is vlakbij, winkeltjes vlakbij, met de bus ben je in 20 min. bij het grote busstation in Rethymnon waar je vele bussen kan nemen naar allerlei bestemmingen. De mensen van het hotel zijn allemaal reuze aardig zit je met een probleem dan zullen ze je altijd helpen en een oplossing zoeken. Ik vind het persoonlijk een aanrader. veel plezier als ik iemand heb geholpen met een keus te maken!!!

fantastisch, fijn hotel

Janny, 27-1-2018

Vriendelijk personeel, eten was voor elk wat wils, goede bedden .

1 minpunt, hotel ligt aan drukke weg dus veel geluidsoverlast. Wij hebben ondanks dat, toch er nooit van wakker gelegen.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

AJ van Duijn, 10-1-2018

Accommodatie,service,eten erg goed.

Moet wel goede benen hebben omdat het resort op een helling ligt.

Rethymnon (Platanes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1400 reviews