Sorteren

hotels Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Mooi hotel

Sandra
    13-8-2018

Hotel met mooie kamers en mooie ligging.

Wel afstand tot barretjes en winkels. Kleinschalig wel in de buurt.

als ze het vlees zouden bakken vers aan het buffet zouden ze van mij een 9 krijgen nu vaak koud vlees geserveerd , voor de rest doet het personeel erg zijn best . Van mij had de all inclusive iets soepeler gemogen . Wij hebben een top vakantie gehad!

prima gelegen zeer verzorgd hotel

Laura M.
    12-8-2018

De kamer, in ons geval familiekamer met balkon war ruim, schoon en goed in orde. Het eten is opoldoende tijdstippen te verkrijgen en er is ruim voldoende aanbod.

De kwaliteit van eten vonden wij goed tot uitstekend. Personeel in het restaurant zeer behulpzaam en vriendelijk. Shuttle naar het strand is goed, alsmede de faciliteiten bij het strand.

Aanrader

De olde
    12-8-2018

We hadden een super schone en nette kamer. Wat fijn. Er zijn twee zwembaden en beide super. Het ontbijt dat we erbij hadden genomen was erg goed en dit is ook zeker een aanrader. Je zit in het mooie centrum en lopen na het strand is een klein stukje. Vraag me af of het wel 200m was. Erg aardig personeel en je kunt er goed lunchen. Een super vakantie en minos is zeker aan te raden. Geen klagen.

Minos Hotel Management Team, Resident Manager, 14-8-2018

Dear De olde,

Thank you for choosing the Minos Hotel and for taking the time to provide us with your wonderful review.

We are delighted that you felt so at home in our hotel and that you thoroughly enjoyed your holiday. Our team will be delighted to know that they exceeded your expectations in every way.

Our central position also means guests are within walking distance of the old town center, which we feel are some of our key selling points, and as you will see from other reviews, most guests are very impressed with this.

It was our great pleasure to host you and we look forward to welcoming you back in the very near future.

Best regards

Minos Hotel Management Team

Hotel mooi gelegen

Cornelis Alfons
    11-8-2018

Or het vierde jaar op rij hebben we hier het geweldig naar onze zin gehad.

Het eten is hier fantastish. Alle medewerkers in dit hotel zijn vriendelijk, behulpzaam en attent en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te make.

Mooi kamer met een leuk balkon, voldoende plek om lekker te zitten. Tuinen zijn prachting.

Aan het zwembad zijn ruimschoots voldoende ligbedden. Echter ook hier heerst het fenomeen: ligbedjes reserveren. Het hotel heeft daarom de stelregel:wordt het bedje 2 uur lang niet gebruikt dan worden de handdoeken verwijderd.

Een goed initiatief die door meerdere hotels mag worden opgevolgd! Ook de directie is zichtbaar aanwezig en aanspreekbaar.

Prima hotel

Anoniem
    11-8-2018

Eerst wil ik 1 ding duidelijk maken, je hebt het minos mare beach hotel ( ronde zwembad) en het minos mare royal (lang werpige zwembad) hoewel ze naast elkaar liggen en in elkaar overlopen mag je blijkbaar niet van elkaars faciliteiten gebruik maken. Dus de verschillende foto's die je ziet zijn wat verwarrend. Wij zaten in minos mare beach, gerenoveerde kamers zijn super netjes. Goede bedden, lekkere douche en schoon. Het zwembad is prima en er zijn genoeg bedjes, aan zee ook ruim voldoende dus geen handdoekje leggen. Het personeel is vriendelijk, helemaal de dame achter de receptie. Wat ik echter minder vind is dat als je in de avond bij de bar (1 barman) drinken wilt halen lang moet wachten. Eten is niet van super kwaliteit, lauw en erg vet. Borden en bestek niet altijd schoon. De kamer boven de keuken is erg gehorig, om 5.30 al wakker van de airco en karretjes in het restaurant. In de avond is er geen gezellige sfeer, vind ik.

Rethymnon (Platanes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1416 reviews