Sorteren

hotels Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Prima service

Seoul
    13-10-2018

Uiterst vriendelijke ontvangst en verblijf.

Heel tevreden van dit verblijf in een hotel met een eigen karakter en prima service. De ontvangst was zeer vriendelijk en het verblijf was prima. Het eten was goed en de kamer was zeer mooi en ruim. Een prima uitval basis om de omgeving te verkennen.

we voelden ons thuis

anoniem
    13-10-2018

vrijheid en echtheid van het personeel

Prachtig hotel

ILONA
    13-10-2018

Een heel prettig verblijf gehad bij dit hotel, mooi uitzicht, vriendelijk personeel. Luxe en goede ligging! Persoonlijk pluspunt vond ik dat de kamers niet gehorig waren en ze waren goed schoon! Het buffet is zeer uitgebreid, en lekker. Het zwembad is wel erg mooi. Aan het zwembad zijn er heerlijke bedden om op te liggen en van de zon te genieten. In principe een prettig verblijf. Kortom, elke euro waard. Ik kom hier zeker naar terug.

Altijd weer thuiskomen.

ellyvandenbrand.evdb@.gmail
    12-10-2018

Lieve en vriendelijke familie die zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

Heel schoon hotel.

Thuis komen.

Jan van den Brand
    12-10-2018

Super schoon hotel.

Geweldige familie die zorgen voor een zorgeloos verblijf