We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

hotels Reims (Marne)

We hebben een aantal aanbieders voor Reims (Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Reims (Marne)

gunstige ligging - naast station.

c.hendrikx,
    7-9-2017

Kamers zijn klein maar compleet (naar Ibis-norm). Goed geisoleerd. Centrum is 5 min. lopen. Parkeren op terrein van spoorwegen; Ibis verstrekt uitrijkaart. Prijsverschil tussen weekend en week is bij Ibis vaak groot !

Gereisd alleenreizend in september 2017

Modern en netjes

bestmayo,
    1-8-2016

De eerste indruk van de kamer is heel goed: modern/schoon en netjes. Aparte slaapkamer, mooie badkamer met genoeg handdoeken ed. Keukenblokje compleet met afwasmachine, rolluiken voor de ramen.

Echter was bij vertrek ons oordeel iets minder positief. Zo was het ondanks 23 graden , bewolkt weer en alle ramen open zeer benauwd op de kamer, voor 4 personen was de keuken inventaris zeer beperkt en ook nog eens incompleet.

Er waren ook maar 2 stoelen bij de tafel Bed in de slaapkamer was zeer hard en met 1.80 veel te kort. Heel de nacht veel lawaai van de snelweg dichtbij omdat de ramen ivm benauwdheid open moesten blijven.

In de buurt is helemaal niks, hotel bied ook verder geen service. Zorg dus dat je al eten bij je hebt of ga met de auto in de stad zelf eten. Voor tussenstop prima lokatie.

Helaas dus zeer slecht geslapen ivm warmte en lawaai.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Redelijk goede kamer

R.Stut,
    20-9-2015

Het hotel ligt hartje Reims. Wij hadden wel een ge up grade kamer.

Gereisd met partner in september 2015

Zeer goed

Lesley,
    1-9-2015

Een zeer net appartement, zeer ruim, goede badkamer, een kleine goed uitgeruste keuken. Ondanks dat de kamers naast het station ligt, geen last van treingeluiden. Eigen parkeerplaats.

WiFi is prima. Zeer dicht bij het centrum, dicht bij snelweg.

Gereisd met partner in juni 2015

Goede ligging

Boeckhout,
    16-9-2014

Wij hebben 1 nacht in hotel Cecyl geslapen. De comfort kamer is erg klein maar proper. Nette douche, ook aan de kleine kant. Bed lag prima maar kraakte aan alle kanten zodat je steeds wakker wordt als je eens draait. Ook de vloer kraakt enorm wat super irritant is. Verder is het erg gehorig. Maar voor 1 nacht was het op zich goed te doen. Parkeren naast het hotel in bewaakte garage voor 11€ voor 24u. Ligging is echt super. Om de hoek tal van restaurants en bars. Ook de kathedraal is vlakbij.

Gereisd met partner in september 2014