hotels in Rapid City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rapid City

Reviews over Rapid City

• 8Evi10-08-2017

Te veel voor twee dagen

Rapid City heeft veel te bieden. Wij hadden er twee dagen gepland en moesten door ivm een reservering in Yellowstone. Maar je kunt hier met gemak meer dagen vullen met leuke attracties. Mount Rushmore en Badlands NP zijn toppers, maar het Custer State Park en Wind Cave NP zijn ook zeker een bezoek waard. Wij hadden helaas geen tijd over voor musea en andere trekpleisters.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2017

• 9Bastiaan Bakker17-06-2016

Mooie natuur

Mount Rushmore is mooi om een keer gezien te hebben, maar met een uurtje heb je het ook wel gezien. Mooi tijd om de omgeving eens te bespeuren. Veel mooie routes, natuur omgeving en met enig geluk een wilde beer. Diverse zoo's, parken en musea's zijn hier te vinden.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 8Robert08-11-2012

Goede uitvalsbasis voor de Black Hills

Tijdens onze reis verbleven we 3 nachten in Rapid City. Vanuit Rapid City kun je uitstekend uitstapjes maken naar de attracties en bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hebben Mount Rushmore, Bear Country USA, Custer State Park en Badlands NP bezocht. Ook een tip is om het Black Hills Visitor Centre te bezoeken. Deze bevindt zich aan de Interstate 90, afslag 61. Hier kan je alle informatie vinden over deze streek inclusief films en giftshop. Het centrum van Rapid City hebben we alleen doorkruist met de auto dus daar kunnen we weinig over vertellen. We hebben 2x gedineerd in Restaurant Hana ( Koreaans en sushi ) en 1x bij Chilli's naast het America's Best Value Inn hotel.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 7Torentje15-11-2009

interessante plaats

Een aanrader is om een 9 uur durende dagtocht te boeken met ontbijt en cowboydiner bij fort Hayes. Je wordt met een bus naar alle interessante plaatsen gebracht met de chauffeur als prima gids. Je komt o.a. bij Mount Rushmore, Crazy Horse, mooie plaatsen in het Custer Park, etc. Als afsluiting tijdens het eten een cowboy muziekshow. Een bezoek aan Bear County is ook een aan te bevelen. Je rijdt hier met eigen (huur) auto tussen loslopende beren door. Verder mag een bezoek aan het plaatsje Keystone mag zeker niet worden overgeslagen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2009

• 7Willem14-02-2007

Dit is een goede basis om dagtrips te maken, de Badlands, Mount Rushmore en als je van Motoren houd mag je Sturgis niet overslaan, in die bepaalde week is het een gekkenhuis met de mooiste motoren en mensen die je je maar kunt voorstellen. De omgeving is prachtig, veel mooie routes om te rijden zowel met de auto als de motor. Om te overnachten is er keuze genoeg, tijdens Sturgis vroeg genoeg reserveren.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2004