• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rantepao

Reviews over Rantepao

• 7Conny17-07-2013

in het geweldige Tana Toraja

Rantepao is gelegen in Tana Toraja en daarom een bezoek waard. Vanuit Rantepao kun je geweldige tochten maken naar de dorpen in de omgeving met hun vooroudercultuur. Rantepao zelf is niet bijzonder maar ga wel naar de dagmarkt en naar de weekmarkt met zijn levende vee, echt een belevenis. Verder zijn er in Rantepao wat hotels en restaurantjes om je verblijf te veraangenamen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7Henk14-01-2013

Uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving.

Rantepao is 'n kleine stad. Rommelige markt vlakbij hotel. Geen plaats om de hele dag rond te hangen. Uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2012

• 6Mart Mostert04-11-2011

Een prachtig gebied!

Schitterende uitzichten, prachtige dorpjes en sawa's, een overweldigde Torajacultuur: aanrader!

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8Belanda22-05-2011

Gewoon durven.

om tot rust te komen... Denk aan aan de historie en aan alle gebruiken,bv bij het trouwen en begraven.Durf van de weg af te gaan en je bent verloren voor alle andere vakantie's.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Cor15-07-2008

Prima basis

Prima als uitvalsbasis voor de schitterende omgeving. Wij verbleven bij Pia's Poppies. Prima verzorgd, heel vriendelijke staff en heerlijk eten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in december 2004

• 9Magro13-04-2007

Rantepao is geweldig, ik heb nooit zo'n mooi gebied gezien als Torajaland. Ik las al dat het een unieke plaats was, maar nu ik het zelf heb gezien....Toraja heeft mijn hart veroverd!

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in februari 2007

• 2C. Kievith09-05-2006

Rantepao is een vieze plaats maar de ligging is - om van alle cultuur in Torajaland te genieten - zeer centraal.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur