hotels in Rangersdorf

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Rangersdorf

Reviews over Rangersdorf

• 8Dhr. Van Straten17-08-2017

Mooie omgeving.

Goede centrale ligging voor allerlei uitstapjes, zowel in de natuur als naar stadjes.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Nikky20-07-2015

Rustig dorp, mooie bezienswaardigheden in de buurt

In dit dorpje is een restaurant, een kerk, een winkel en een bakker. In de buurt: Ragaschlucht, Hohenalpenstrasse Grossglockner, diverse bergbahnen, riviertjes, watervallen: heel mooi.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 10 Frans. Nauwelaerts . 22-12-2006

Rangersdorf = gewoon subliem,vriendelijke inwoners, ik ga er al 25 jaar naar toe,en de omgeving is ook de mooiste van Oostenrijk ,gewoon elke dag terug genieten van alles wat de regio te bieden heeft .

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in december 2006

• 9Nauwelaerts Frans .18-07-2006

Rangersdorf is een gemeente uit de duizend,ik ga er al van in 1985 naar toe en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad,De natuur is er prachtig ,men kan alle kanten uit ,de mensen zijn zeer vriendelijk en gedienstig,kortom een aanrader voor iedereen die van een rustige omgeving houd,er is altijd iets te beleven voor groot en klein ,jong en oud,ik heb altijd spijt als ik weer naar huis moet,als het kon zou ik er zeker willen wonen,het is mijn 2é thuis geworden .

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Leen van Oort12-07-2006

hele mooie gemeente waar je de rust kan vinden om bij te komen van het drukke leven in Holland

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd in juli 2006

• 10José13-01-2006

Zeer gastvrije mensen. Mooie omgeving, veel ontspanningsmogelijkheden, lekker eten en drinken in verschillende gelegenheden voor weinig geld. Volop sneeuw om te Rodelen, Eisstockschiessen, wandelen, skiepistes in de omgeving.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur