Sorteren

Reviews over Radstadt

Voor herhaling vatbaar.

Ger van den Brom
    12-6-2018

Het is een aparte formule omdat je het all-in gedeelte van je trip eigenlijk nuttigt in een aparte ruimte van het gasthuis. Er is wat betreft de verzorging (eten en drinken ) voor iedereen wat wils. Je zult zeker niet verhongeren of verdorsten. De serviceverlening is hartelijk en met een lach en je kunt met al je wensen bij het personeel terecht. De kamers zijn qua ruimte voldoende en zijn netjes met voldoende wisseling van handdoeken e.d. Bijna dagelijkse schoonmaak en bedden opmaak. Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wilt.

Bezienswaardigheden genoeg maar wel met de opmerking dat je beslist eigen vervoer nodig hebt. In de nabije omgeving zijn genoeg mogelijkheden om te wandelen. Met een verstrekte toeristenpas van het Salzburger land, door de accommodatie, kun je bij diverse activiteiten reductie krijgen.

Zeker een aanrader

Fam. Bleijenberg
    2-6-2018

Zeer net hotel en vriendelijk personeel

Geweldig

Familie Nagtzaam
    5-1-2018

Hotel voldeed volledig aan onze wensen. Goede: kamers, eten, vriendelijke mensen, ligging, zwembad, omgeving. Geen enkele wanklank. Ga zo door. Bedankt voor de prachtige vakantie

Geweldige Plek

Paul Verhoeven
    1-9-2017

we hebben een week in dit familiehotel verbleven. De eigenaren staan altijd voor je klaar. Het hotel is erg schoon. voldoende activiteiten bij het hotel en in de omgeving.

onze kinderen van 9 en 10 jaar oud hebben zich prima vermaakt. de overnachting in de berghut maakt het nog extra speciaal.

echt een aanrader.

Geweldig met een grote G

Fam. Rosier
    15-9-2016

Veel animatie voor de kinderen.

Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Mooie kamers. Mooie omgeving.

Een echt familie hotel.

In onze beleving, alles perfect.

Radstadt scoort een 7,8 uit 10, op basis van 41 reviews