Sorteren

Reviews over Radstadt

een hele mooie vakantie

ad
    13-10-2018

heerlijk eten mooie kamer alleen het parkeren is niet goed te weinig plaatsen .

Voor herhaling vatbaar!

fam. van der Hoeven
    29-9-2018

Heerlijke vakantie beleefd in hotel Stegerbrau.

Vriendelijke medewerkers, goede accomodatie.

We hadden een all inclusive arrangement.

Uitgebreid ontbijtbuffet, lunchpakket zelf samen te stellen en ieder avond uitgebreid buffet, soms op het terras.

Het hotel ligt in een leuk stadje. Veel mogelijkheden om mooie tripjes te maken in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Familie Bos
    26-8-2018

We verbleven 10 dagen in het hotel. We zijn erg tevreden. Het eten was zeer goed. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met diverse soorten broodjes. Het eten 's avonds was erg goed. Elke avond een ander thema. Het was een erg net hotel met erg vriendelijk personeel. Het is kleinschalig, dus ook geen grote drukte bij het zwembad en het restaurant. Onze kinderen hebben zich hier ook erg vermaakt in het zwembad en bij de trampoline. Ze mochten de hele dag konijntjes aaien en konden ook gebruik maken van de fietsen. De omgeving is schitterend. We hebben een paar mooie bergwandelingen gemaakt. Ook de overnachting in de Almhut was een bijzondere belevenis. We raden dit hotel absoluut aan!

Geweldig

Familie Nagtzaam
    5-1-2018

Hotel voldeed volledig aan onze wensen. Goede: kamers, eten, vriendelijke mensen, ligging, zwembad, omgeving. Geen enkele wanklank. Ga zo door. Bedankt voor de prachtige vakantie

Geweldig met een grote G

Fam. Rosier
    15-9-2016

Veel animatie voor de kinderen.

Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Mooie kamers. Mooie omgeving.

Een echt familie hotel.

In onze beleving, alles perfect.