Reviews over Radstadt

Een echte aanrader

Familie Biermann, 28-2-2018
    Keurig hotel met schone kamers, groot balkon en van alle gemakken voorzien, lekker eten (goed ontbijt, lunchpakket van het ontbijtbuffet en een buffet met diverse keuzes 's avonds), gemakkelijk bereikbaar, volop parkeergelegenheid vlakbij het hotel en perfecte informatie-avond op dag van aankomst. Een hele goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes , wandelen (vlak of in de bergen), shoppen of lekker rondom het hotel . Een mooie, schone hotelkamer voor 40 euro per persoon per dag met alle eten en drinken inbegrepen vind je bijna nergens.

Geweldig

Familie Nagtzaam, 5-1-2018
    Hotel voldeed volledig aan onze wensen. Goede: kamers, eten, vriendelijke mensen, ligging, zwembad, omgeving. Geen enkele wanklank. Ga zo door. Bedankt voor de prachtige vakantie

Er lekker tussen uitgeweest

Jan Willem, 18-9-2017

Goed: Prijs kwalitiet-verhouding, geboekt via touroperator. Op zondag avond uitleg over wat er te doen was en waar op moesten letten. Huisregels werden kort uitgelegd. Goede ligging in een dorpje dat anders is als andere toeristenplaatsen.

In het all-inclusieve gedeelte was het niet roken. Echter wanneer je naar het betaalde gedeelte ging was het wel roken. Dat is overigens in Oostenrijk op veel plaatsen nog zo. Wij hebben er geen last van gehad. Verder een fijn hotel.

Geweldige Plek

Paul Verhoeven, 1-9-2017

we hebben een week in dit familiehotel verbleven. De eigenaren staan altijd voor je klaar. Het hotel is erg schoon. voldoende activiteiten bij het hotel en in de omgeving.

onze kinderen van 9 en 10 jaar oud hebben zich prima vermaakt. de overnachting in de berghut maakt het nog extra speciaal.

echt een aanrader.

Geweldig met een grote G

Fam. Rosier, 15-9-2016

Veel animatie voor de kinderen.

Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Mooie kamers. Mooie omgeving.

Een echt familie hotel.

In onze beleving, alles perfect.

Radstadt scoort een 7,8 uit 10, op basis van 41 reviews