Quy Nhon

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Quy Nhon

Reviews over Quy Nhon

• 6Jan-Nelwendels21-06-2012

Saai

De plaats stelt niet zo heel veel voor. We hebben een wandeling gemaakt naar de Long Khann Pagode. We lopen daarbij een stuk langs het water(de zee) en zien de vrouwen in de gemeentetuinen werken, met hun typische rieten hoofddeksels op. Verder is er niet heel veel te zien.

• 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 7Angélique01-06-2011

Badplaats, maar komt nog niet uit de verf

Leuk stadje, maar nog niet op de toeristen ingericht. Heel weinig toerisme, wel veel studenten. Als toerist ben je bijna een bezienswaardigheid in dit stadje. We hadden wel een hotel aan het strand, dat lag wel erg mooi. Verder is er niet veel te doen in deze plaats.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 6Ch.Ooms10-11-2008

een stad waar weing te doen is

Een visserplaats waar weinig te doen is.Waren daar op dooreis. Vriendelijke bevolking

• 6Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in november 2008

• 7Nico Bischops21-01-2006

Qui Nhom is een tamelijk groote plaats waar weinig te doen is maar gezellig om even door te lopen. Internetten is goedkoop. Is ook eigenlijk het enige vertier. Dan zijn er nog wat restaurantjes. Een avond is meer dan genoeg.

• 6Omgeving

Gereisd in januari 2006

• 10yves01-10-2003

prachtige stad, zeer vriendelijke mensen, echter uitgangsplaatsen zijn zeer weinig te vinden. er bevinden zich 2 "dancings" de beste heet Sea view en is een bamboo dancing en enkel open op woensdag en zaterdag. Voor de rest is Quy nhon eenlevendige stad met mooie stranden en zeer weinig tot geen blanke toeristen!!!

• 10Cultuur
    • 10Stranden