We hebben een aantal aanbieders voor Quiberon voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Quiberon voor je op een rij gezet:

Reviews over Quiberon

Wij hebben een geweldig tijd gehad .

Caffrey,
    25-3-2019

Ontbijt was “ out of this world” en het service was sublime. Ik kom zeker dit jaar nog terug.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel met geweldig uitzicht.

Patricia,
    23-8-2017

Modern, proper maar wel zeer kleine hotelkamer, wat mij geenszins stoorde. Zeer vriendelijk personeel. Alleen zoet bij ontbijt een sneetje kaas had leuk geweest.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    l henoret, gerant, 25-8-2017

Madame, Monsieur, Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire que nous avons eu le plaisir de partager avec toute l'équipe. N'hésitez pas à nous contacter au 02 97 50 16 52 ou à consulter notre propre site internet afin que l'on réponde au mieux à vos souhaits.... C'est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau. Cordialement, Mr et Mme L'Hénoret

Prijs - kwaliteit onder de maat

Frans,
    7-8-2011

Mooi hotel op een rustige lokatie. We hadden een kamer met tuinzicht die relatief klein was. Wel heel schoon, veel handdoeken en zelfs badjassen om naar het zwembad te gaan. Helaas een bad zonder badwand / douchegordijn dus de badkamer veranderde elke dag in een zwembad. Personeel zeer vriendelijk, zeer goed ontbijt. Gratis WiFi die echter zo goed beveiligd was dat hij de helft van de tijd niet bruikbaar was. Ook geen koelkast op de kamer.

Gereisd met partner in Wed Aug 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)