We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Quedlinburg

Gwen,
    29-9-2017

Gastvrij, correct, vriendelijk persoonlijk een thuis gevoel.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch romantisch terug in de tijd

Ingrid,
    21-5-2017

In het centrum van de stad, direkt aan de markt gelegen hotel met buiten terras, zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, ook glutenvrij en enorm grote romantische comfortable en rustige kamer. Gratis parkeren op korte afstand, in deze historische oude stad (Unesco wereld erfgoed)

Geen lift!

Gereisd met partner in februari 2017

Heel fijn hotel in prachtig stadje!

m_j_brink1985,
    18-1-2015

Zeer sfeervol hotel: gevestigd in een complex van Duitse vakwerkhuizen aan de rand van het middeleeuwse centrum. Ruim van opzet en meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen. Vriendelijk en voorkomend personeel. Op doorreis hadden we een grotere kamer geboekt en deze voldeed ruimschoots aan de verwachtingen: schoon, comfortabel en groot. Geen bad, enkel een douche. Ontbijt was keurig, niet overdadig maar wel allemaal van goede kwaliteit vers. Jammer genoeg geen vers sap. Diner kan genuttigd worden in het restaurant 'Der Weinstube', dat behoorlijk wat GaultMillault punten heeft. Ook allemaal zeer sfeervol en lekker, maar ondanks het uitdrukkelijke verzoek rekening te houden met een koemelkallergie - en de toezegging dat te doen - werd toch een gerechtje op basis van roomboter geserveerd. Niet okay voor deze prijsklasse. Goed opletten dus als je een allergie hebt...Voor kinderen niets te beleven, maar ze zijn zeker welkom. Voor een nachtje prima. Al met al is dit hotel zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

mooi hotel, rustig gelegen.

Henri Woerts,
    13-8-2013

gast vrijheid, vriendelijk personeel, en 5 min van het centrum. En een fantastisch ontbijt buffet.

Gereisd met partner in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig huis in prachtig stadje

Sylvia Bos,
    24-8-2012

Het vakantiehuis was modern en gezellig ingericht. Leuke tuin erbij. Prima bedden en mooie badkamer. Midden in het centrum maar met alle rust om je heen. Echt super locatie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)