• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Pyongyang

Reviews over Pyongyang

• 4Co de Kam16-09-2016

Facinerend

Als je zoals wij naar NK gaat wordt je geleefd. Je kunt en mag niet zelfstandig reizen. De staat, in de vorm van een gids, bepaalt wat je wel en niet mag zien alsmede je bewegingsvrijheid. Contact met inwoners is niet mogelijk, ze spreken geen vreemde talen en worden afgeschermd. De enige inwoner die ik met handen en voeten gesproken heb was dronken. Onderdrukking is voelbaar en werkt ook voor de bezoeker beklemmend. Mensen bewegen zich voort als mieren, uitdrukkingsloos en leven op de elite na in vervallen troosteloze woonkazernes. Kortom een dictatoriale staat zonder weerga. Toch is het een bezoek waard. Pyongyang heeft een aantal bijzondere bezienswaardigheden rondom de fam. Kim en propaganda voor de staat. Oorlogsmuseum, stadion, Juchtoren en natuurlijk het centrale plein.

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8groepsreiziger12-06-2015

interessant om geweest te zijn

Je bent overgeleverd aan je reisgids(en). Je krijgt te zien wat ZIJ je willen of mogen laten zien. Reken er niet op dat je een "gezellig" gesprek met een NK burger kunt maken. En zo ja dan is dat volledig gearrangeerd, met standaard antwoorden enz.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur