We hebben een aantal aanbieders voor Putzbrunn voor je op een rij gezet:

Reviews over Putzbrunn

Goed doorreishotel

Sam,
    1-3-2017

Ideaal voor doorreis naar wintersport. Dichtbij snelweg. Kleine eigen niet afgesloten parkeerplaats, anders overal in de buurt gratis parkeren. Eenvoudig maar prima. Hartelijke ontvangst, lichte kamer,

prima douche, enigszins harde bedden. Ontbijt eenvoudig maar prima. Gratis WiFi. Geen geluidsoverlast gehad, maar het is wel een doorreis hotel dus 'S morgens levendig. Pizzeria op 5 min lopen, lekker en normale prijzen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Ideaal voor een overnachting op doorreis

t-men,
    8-8-2016

De ligging is perfect nabij de snelweg terwijl je hem amper hoort. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kamers schoon en basic. Prima sanitair. Goed geïsoleerd. In de omgeving is een pizzeria op loopafstand en met de auto ben je zo in het dorp waar winkels zijn. Het ontbijtbuffet is prima en biedt ruim voldoende keuze. Bij het hotel is makkelijk parkeren. Aanhanger dien je wel af te koppelen. De omgeving van het hotel is een industrieterrein slash woonwijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016