We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

hotels Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Prachtige ligging

An,
    16-3-2019

Super aardig personeel en mooi uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fenomenaal!

Gina,
    28-12-2018

Deze vakantie was in 1 woord "fenomenaal"

Het personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken.

We hadden extra Hideaway geboekt en dit is zeker een aanrader als je ervan houd om in de watten gelegd te worden. Ook vonden wij het erg fijn om niet constant gillende kinderen om ons heen te hebben.

Het eten is buitengewoon goed met name het steakhouse en het hideaway visrestaurant. Er zijn hier steaks te verkrijgen die je in Nederland alleen in de beste restaurants kan verkrijgen tegen erg hoge prijzen.

Het enige minpunt was dat toen wij een fles champagne tegen een meerprijs wilde kopen dit ontzettend lang op zich liet wachten. Constant moesten we er hier achteraan zitten en dat wil je niet op je vakantie! Ze verdienen er flink geld aan dus je zou verwachten dat de flessen om je oren zouden vliegen... maar nee.

Ook de gym stelde niks voor! Zeker voor zo'n kwaliteitsresort verwacht je wel een hogere standaart.

Gereisd met partner in december 2018

Gereisd met partner in juni 2016

Super vakantie

Evi,
    10-11-2018

Wij hebben een supervakantie gehad. Laat je niet gek maken met de slechte reviews over de zee en de kamer want wij hebben hier niks van gemerkt. De zee was heel mooi geen algen of zeewier, die werd s’ ochtends al vroeg opgeruimd. Kamers waren ook helemaal prima. Het eten is ook echt heel goed. Het is alleen jammer dat je voor het italiaans, vlees en vis restaurant moet reserveren s’ ochtends en het dan vaak al allemaal vol is. Vraag me niet hoe want wij reserveerden als een van de eerste s’ochtends en ze vertelde ons als nog dat het vol zat, met de dagen daar na. Terwijl ze ons twee keer vertelde dat je niet een dag van te voren kunt reserveren maar alleen op de dag zelf. Dus dat is wel apart. Dat is de klantenservice. Internet regelden ze ook niet voor ons. Gelukkig kun je dit heel genmakkelijk zelf regelen en het via je mobiel kopen. Verder vriendelijk personeel, leuke entertainment, lekkere cocktails. Hele goede prijskwaliteitverhoud

Gereisd met partner in oktober 2018

een grote aanrader

moerman filip,
    27-1-2018

eten super vriendelijk personeel prachtig weer

geen minpunten

Gereisd met partner in juni 2016