We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

hotels Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Wij mooit meer

Cor en ida,
    14-2-2019

De superlatieven die anderen schrijven begrijp ik echt niet. Het resort is ruim voldoende, meer niet. Heel veel amerikanen/canadezen denken dat het hun resort is. (Er zijn ook goede hoor) maar de muziek (nou ja muziek, meer herrie) is dramatisch maar als je veel gedronken hebt beul je gewoon mee. Het strand is goed, je kunt alleen zo veel handdoeken krijgen als je wilt, dus sommige koppels leggen 1 set bij het zwembad, 1 set onder de palmen en 1 set in de zon en nemen zo 6 plekken in. Het eten is redelijk tot goed. Diverse restaurants die best gezellig zijn en het eten (smaken verschillen) prima is. Het buffet restaurant minder. Het koffiehuisje is formidabel goed, heel veel soorten verkrijgbaar en heel smakelijk. De fittnessboys en girl zijn prima. Je kunt de hele dag (als je wilt)worden afgebeuld, maar daar ben je zelf by. Animatie is slecht kwal. stoelendans. De vriendelijkheid van de mensen in het resort vergoedt wel alles.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Mariska Warmer van Driel,
    10-2-2019

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken

Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt

een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Een mooi hotel

Anita,
    6-2-2019

Neem zo wie zo Amerikaanse dollars mee, pinautomaat werkt niet in Caribische winkelstraatje. Eten is meestal lauw/koud en voorgegaard. Drankjes te zoet. Mooi onderhouden hotel en tuin. Strand super word ook elke dag schoongemaakt om het zeewier weg te halen. Ligbedden kunnen wel vernieuwd worden. Personeel en animatie team heel vriendelijk en doet zijn uiterste best. Hebben graag een fooitje, wat ook normaal is. Zwembad gezellig en zo op het strand. Je kan ook in drukke periode een bedje reserveren bij de handddoeken service tegen een kleine fooi hebben wij ontdekt. De suites zijn gemoderniseerd en mooi maar wel met een goedkopen kwaliteit. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Kamers kunnen wel wat beter schoongemaakt worden. De bedden liggen goed op de kamers. Twee keer per dag schone handdoeken. Avondshows afwisselend. Maar Riu is in loop de jaren verminderd met kleding voorschriften en kwaliteit van eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Gewoon geweldig goed

Gloria,
    20-12-2018

In één woord: geweldig! Het was onze derde bezoek aan Punta Cana en wij hebben een perfecte vakantie gehad. 15 dagen doorgebracht in een prachtige suite met zij zeezicht incl. dagelijks gevulde minibar. Caribe Club heeft een zeer goed all in formule. Ligging van dit hotel is zeer goed. Er zijn 11 bars/restaurants, incl. een poolbar. Ligbedden en activiteiten genoeg kortom wij hebben niets gemist.

Tegen betaling ad €5,00 p.d. hadden we ongelimiteerd Wi-Fi overaal (kamer, strand, zweembad, bar en in restaurants). Wi-Fi modem krijgt men na een borg van $100,00 + €5,00 p.d. gebruik. Borg moet contant worden betaald. Wij waren volgens mij de enige Nederlanders in het complex want wij hebben twee weken lang geen Nederlands gehoord daarom zijn er weinig reviews van Nederlandse gasten over dit hotel. Onze vakantie is gewoon naar wensen verlopen: mooie kamer, vriendelijk personeel, prachtig strand, weer, tuinen en zwembaden (wel veel muggen).

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

perfecte vakantie met perfecte staf

A Nijssen,
    17-12-2018

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad.

Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad.

Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden)

tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet)

tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost

Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

Gereisd met partner in november 2018