We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

hotels Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Mooi en schoon resort

Rene,
    29-1-2019

Veel Amerikanen die allemaal veel fooien geven waardoor je als Nederlander niet mee telt als je daar niet aan mee doet krijg jr veel minder aandacht!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Gelson, Hospitality Manager, 31-1-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw waardevolle opmerkingen.

Volgens zijn woorden, begrepen we dat sommige entertainers de Amerikanen betere service bieden voor tips, we willen dat je weet dat het hotel deze acties niet promoot of tolereert en dat als een servicegericht bedrijf al onze gasten belangrijk zijn, dus bieden we je een oprechte excuses en we garanderen dat we dit aspect met ons animatieteam zullen versterken.

Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen ontvangen in dit uw vakantiehuis in Punta Cana.

Met vriendelijke groet!

Gelson Zorrilla

Hospitality Manager

goed...

Dulin,
    29-1-2019

Hotel is heel goed (voor Punta Cana) 5 sterren (handdoeken,kuisploeg,personeel,eten,animatie,receptie) en het verblijf was perfect tot er een mega golf van Amerikanen toegekomen is, ze hebben heel de hotel letterlijk vernietigd. Ze waren aan het vechten en roepen (tot 5 uur s'morgen) en alles kapot aan het maken(decor, vuilnisbakken elkaar :p) en gedragen zich wak als varkens (5 uur lang in zwembad zitten en drinken en geen enkele keer naar wc). Je zag het goed aan de gezichten van personeel dat het teveel was zelfs voor hun... Voor de rest heel goed : wifi werkte overal (behalve strandt), eten lekker en veel assortiment (s'morgens wat minder keuze), animatie = heel goed, geen insecten+++++++

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne vakantie!

Ronald,
    4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Jacqueline Godding,
    30-12-2018

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails.

Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes.

De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten.

Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch!

Stephany,
    21-12-2018

Top hotel! alles is gewoon perfect, de wifi was tot mijn verbazing zelfs perfect en kosteloos. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Hygiene geen op of aanmerkingen, alles was gewoon top, het eten heerlijk! Ik ga 100% terug!

Aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in december 2018