Reviews over Punakaiki/Barrytown

Goed hotel prachtig gelegen

HenryW,
    20-6-2014

Dit hotel ligt pal aan het woeste strand van de mooie Westkust. De fameuze Pancake Rocks en Blowholes op loopafstand. Kamer (via de achterkant langs een steil pad te bereiken) was behoorlijk (2 queen beds). Eten in het restaurant was erg goed, zo ook het ontbijt. De overvloed aan boterhammen meegenomen voor later op de dag.

Prachtige ligging

Rinus,
    11-10-2011

Het hotel ligt op aan het keienstrand van de Tasmanzee, de Pancake Rocks liggen op kleine afstand evenals de Truman Track, een kort wandelpad naar een prachtige baai.

Het hotel heeft een prachtige ligging, de kamers zijn ondergebracht in geschakelde appartementen en zijn ruim en comfortabel.

Het panoramarestaurant is nogal prijzig, maar het heeft veel sfeer, tijdens het diner heeft men een prachtige blik over de Tasmanzee en als men geluk heeft zoals wij is men getuige van een schitterende zonsondergang tijdens het eten.

Over het eten hadden we geen klachten evenals het ontbijt dat ruim voldoende was.

We hebben goede herinneringen aan deze mooie plek.

mooie plek

jan ,
    15-2-2011

het was een huisje heel apart het ligt op een berg en je kijkt op zee uit

bij het huisje hebben we een kiwi gezien.

Keurige ruime kamers met uitzicht op zee

Meijers,
    12-5-2008

Keurige ruime kamers met uitzicht op zee. En een ontbijt waar niets op aan te merken valt. Verder is er niet veel over te vertellen. Op de een of andere manier mist er iets om een blijvende indruk achter te laten. Een prima doorreis hotel voor het doorreis plaatsje wat Punakaiki is.

Hotel is erg mooi gelegen, direct aan de beroemde Pancake

Iwan,
    14-2-2007

Hotel is erg mooi gelegen, direct aan de beroemde Pancake Rocks (2 minuten lopen). Mooi uitzicht over zee, ja de lokatie is echt top. Mooie kamer (2 aan 2 geschakeld) dit noemen ze een villa maar is in feite een normale hotelkamer, niets bijzonders. Restaurant is zeer duur zeker gezien het feit dat ik na mijn a-la-carte-ontbijt nog honger had, ook 's avonds na een drie-gangen-diner had ik niet voldoende. Hotel en zeker restaurant zijn de prijs niet helemaal waard.