Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Goed gelegen

Dave,
    1-2-2014

Lang geleden dat we hier waren maar het was een goed hotel met mooie zwembaden met een bar in het zwembad. Bierspellen met Amerkanen en Canadezen. Strand was minder mooi.

Gereisd met partner in Wed May 01 1996 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superromantische locatie

Familie,
    6-10-2012

Het personeel was superaardig, de locals ontzettend trots op hun land. Ze wilden je alles laten zien en vertellen. Heel erg leuk! We hebben veel activiteiten in de omgeving ondernomen. Qua snorkelen en duiken is hier ook veel moois te beleven. Het hotel was erg goed. De bedden waren uitstekend. De kamer was keurig schoon en werd regelmatig schoongemaakt en met een uitstekende handdoeken service. Het assortiment van eten en drinken was enorm en je kon de hele dag wel ergens iets te eten of drinken halen. De zwembaden waren erg fraai en met uitzicht over de zee. Qua animatiemogelijkheden was er een zeer uitgebreid programma actief. Ook was er elke avond een ander thema met bijbehorende spectaculaire show na het diner. Echt de moeite waard om deze bij te wonen. Voor kinderen was er ook genoeg te doen. Er was een speciale kidscub met een goed gevuld entertainment schema.

Gereisd met partner in Wed May 19 1999 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk hotel op een mooie locatie

Frank,
    12-4-2012

Puerto Vallarta is heel sfeervol. Het hotel viel wat tegen, zeker na een aantal all-inclusive resorts in Cancun. Niet slecht maar ook niet heel goed.

Gereisd met vrienden in Mon Dec 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Amber,
    18-1-2012

Prima hotel. Niks bijzonders en weinig luxe, maar kamers zijn goed onderhouden en worden elke dag goed schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels, de informatie die je krijgt is beperkt, je moet zelf veel uitzoeken. Ontbijt is altijd inclusief, maar maak je geen illussies, alles wat je krijgt is twee geroosterde boterhammen met jam. Er is overigens wel meer beschikbaar tegen een meerprijs.

Hotel ligt in centrum, maar om in het echt gezellige gedeelte van het centrum en naar het leukste strand te komen, moet je toch al snel een kwartiertje lopen. Prijs/kwaliteit is prima, goedkoop hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. De loopafstand en het ontbijt neem je dan wel voor lief.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ligging

Seline,
    12-9-2011

Wij hebben dit hotel gekozen vanwege zijn fantastische ligging, midden in het centrum. Hierdoor kun je alles lopend bereiken (winkels, restaurants etc), wat wij ideaal vonden. Verder is het een kleinschalig hotel en zijn de kamers standaard maar daar kun je je prima mee redden. We hebben een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2011