Puerto de Santiago

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Santiago voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto de Santiago

Een heerlijke vakantie

Fam Hallink,
    21-2-2019

Wij zijn hier met de hele familie. 6 volwassenen en 7 kinderen. Dit resort heeft voor elk wat wils en het eten drinken en service is heel goed. Dus een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Een aanrader!

Mel,
    17-2-2019

Schitterend modern hotel in een rustig dorpje in het zuiden van Tenerife. Het hotel ligt op een klif waardoor je vanaf het terras en zwembad fantastisch uitzicht hebt op de kliffen en de oceaan. De kamers zijn verdeeld over verschillende niveaus waardoor het niet massaal aandoet. Ook hing er een rustige en relaxte sfeer zonder harde muziek e.d.

De kamers zijn zeer compleet en modern, met allemaal een eigen terrasje/balkon en de bedden zijn heerlijk.

De maaltijdbuffetten waren zeer uitgebreid, goed heet en met veel keuzes. Wij verbleven all-inclusive en dit is ons zeer goed bevallen.

Het personeel is erg vriendelijk en netjes, zo nemen ze tijdens het buffet bijvoorbeeld meteen je bord mee zodat je daarna weer een schone kunt pakken.

Enige puntje is dat de spa niet heel uitgebreid is dus daar zou ik het hotel niet voor boeken.

Al met al een heerlijk hotel waar wij bij een volgend verblijf op Tenerife zeker terugkomen.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk! Prachtig weer in december!

Marika,
    22-12-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij! Iedere dag zo een 25 graden of meer. Heel veel te doen in het hotel en ook daarbuiten. Een bezoek aan strand el duque is een aanrader, met onze huurauto een half uur rijden . Prachtig luxe strand met ligbedden en parasols (19 euro per dag) en veel golven. Het eten in het hotel is prima, kamer wordt goed schoongemaakt en heel veel keuze uit drankjes en cocktails. Ook voor onze meid van 5 jaar leuke activiteiten en kidsclub. Voor onze jongste van 5 maanden hadden we een babypakket bijgeboekt (gratis) en hier zit zelfs een flessen steralisator bij. Al met al; niks dan lof!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

TOP vakantie!!!

Sandy,
    14-12-2018

Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad!! Dit was ons tweede keer. 2017 in nov (heerlijk weer gehad!) en 2018 in dec (elke dag zon gehad en super warm!!) Om te beginnen met het eten; lekker en variërend!! Kamers waren schoon maar soms waren ze met een Franse slag schoongemaakt. Neem je eten mee naar je kamer.. tsja dan komen er insecten en kakkerlakken hè... Verder vind ik het geweldig dat ze verwarmd zwembad hier hebben. Vooral met kleine kinderen is dit super fijn. Wij lagen altijd bij het rustige zwembad (zonder muziek) en daar was ook het pierenbadje verwarmd. Onze kinderen konden letterlijk de hele dag hierin vertoeven zonder het koud te krijgen!! De medewerkers van het hotel zijn super aardig en klantvriendelijk.

Dus het enige minpuntje is de schoonmaak in de kamers..

Wij hebben al met al genoten en een top vakantie gehad!!! Ik raad dit hotel zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Leuk, maar huur een auto

Jeroen,
    1-12-2018

Het hotel is net als op de foto’s, gewoon mooi met meerdere grote en kleine zwembaden, iedere dag en de hele dag is er entertainment, avondeten is redelijk, niet super veel variatie maar er is meer dan genoeg, ontbijt, lunch en de snacks bij het zwembad zijn goed, de omgeving is schitterend, wel heuvelachtig dus voor invaliden of slecht ter been is het een No go. Er is een stukje strand, niet heel groot, maar het is er en je kan met een boot de zee op en naar dolfijnen kijken ( echt heel dichtbij ) het enige wat ontbreekt zijn de winkels, barretjes en restaurantjes, daarvoor moet je echt met de taxi naar een ander stadje. Verder kan je uiteraard diverse excursies doen.

Dus hou je van liggen aan het zwembad, de hele dag drinken, eten en vermaakt worden dan zit je hier goed. Maar wil je savonds over de boulevard, beetje winkelen of wat drinken in een barretje dan moet je hier echt niet zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018