Sorteren

hotels Psalidi (bij Kos-stad)

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Geweldig

Bennie Mulder
    16-6-2018
    Leuke vakantie dorp, verschillende appartementen, op veel plaatsen kun je eten, lekker zwembaden, paar minuten van kos stad fietsen, goede animatie, top vakantie gehad

Super!

Marian en Yvonne
    16-6-2018

Wij zaten in hotel Palm Beach. Goed hotel. Mooie kamers. Pas geschilderd. Badkamer met douchecabine.

Het eten is prima. Heerlijk ontbijt, veel keuze, buffetvorm. Avondeten, veel keuze, buffetvorm.

Er zijn geen kinderen in dit hotel.

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam.

Als je een excursie gaat doen op het eiland en je gaat op internet, kijk dan of je wel met een Griekse provider verbonden bent.

Wij waren een dag in Tigaki en daar pakte de telefoon de Turkse provider. Dat gaat niet uit je bundel en is erg duur.

Aanrader: excursie naar Zia, daar kun je heerlijk eten en naar de zonsondergang kijken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Prima

D. Dekker
    16-6-2018

Mensen die niet tevreden waren hebben dat helemaal aan zichzelf te danken. Het is 4,5 ster, geen 5, verwacht dat ook niet!

Accommodatie bestaat uit 2 delen. Een mooi gerenoveerd deel en een wat ouder deel. Wij zaten in dit laatste en hadden hier geen moeite mee. Bedden zijn alleen misschien wat hard. Verder meer dan genoeg ruimte aan de zwembaden en eten was prima. Met de mogelijkheid om a la carte te eten (is 1x inclusief bij all in) kun je variëren. Het is verder redelijk ver van alles vandaan, maar wij hadden een scooter gehuurd en zijn 3x in Kos gaan eten. Dit is 10min met de scooter. Daarnaast met een quad het hele eiland over geweest en dit is zeker aan te raden. Paradise beach, Zia en de thermen moet je gezien hebben!

Enige nadeel is wellicht de lange afstanden en vele trappen als je slecht ter been bent. Houd hier rekening mee! Verder een goede vakantie gehad!

Prima hotel

Jo
    16-6-2018

Dit is een prima hotel waar weinig of niets is op aan te merken . Niettegenstaande het hotel tijdens ons verblijf volzet was , straalde het toch een zekere rust uit . Het is er héél net en hygiënisch . Wat me vooral opviel was de spontane vriendelijkheid van het personeel en staf . Dit alles is te danken aan een prima management.

De buffetten zijn uitgebreid en verzorgd : voor ieder wat wils . Toch één puntje van kritiek : het eten is niet altijd warm , zeker als men iets later wil gaan lunchen of dineren .

Besluit : Aangenaam en mooi hotel .

Heerlijk voor gezinnen met kids

Familie3
    15-6-2018

Wij verbleven met 2 volwassenen en een baby van 18 maanden een weekje bij Kipriotis Village. Wat een geweldig hotel is dit! Zeker voor oudere kinderen zijn de 3 zwembaden (waarvan 2 met glijbanen) een garantie voor uren speelplezier. Het eten was prima en gevarieerd; voor iedereen is er wel iets (rijst, pasta, aardappels, salades, diverse soorten vlees). Hotel ziet er super uit, ook het park ligt er mooi bij met bloeiende bloemen. Het hotel heeft ook een eigen strand waar je tegen een kleine betaling de hele dag kunt liggen. Hier is drinken en snacks ook inclusief! Er liggen veel stenen/keien op het strand. Neem dus wel waterschoenen mee.

Enige nadeel is het neerleggen van handdoeken, terwijl het hotel nadrukkelijk aangeeft dat het niet mag. Maarja,dat zegt meer over de mensen dan over het hotel.

Wij komen hier nog wel eens terug voor een familievakantie!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 19-6-2018

Dear Familie3,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

We hope to see you again sometime in the near future.

Kind regards,

Guest Service Team