Posterholt

Reviews over Posterholt

Voor herhaling vatbaar

klaas dirks,
    18-10-2018

Gastvrije ontvangst. Prima eten . Lekker geslapen, rustige en moderne kamers.

Goed ontbijt. Fijne fiets locatie met overdekte stalling. Electra oplaadpunten voorhanden.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar. Top

Muijres,
    29-3-2018

Per Januari 2018 zijn er nieuwe eigenaren. Leuke mensen die weten wat de horeca betekent. Goede Gastheerschap. Goede keuken, lekker ontbijt met verse broodjes.

Kamer top in orde. Lekker rustig ondanks de ligging. Op maar 10 km van Roermond en het outlet. Prijs /kwaliteit staat niet in verhouding . Men is te goedkoop voor wat men biedt. Leuke plaatselijke wijn op de kaart.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Heerlijk

hanspetrabart,
    12-8-2015

Wij waren met de fiets van thuis uit (via een grote omweg) naar Hotel Roerdalen gefietst. Leuke ontvangst, mooie kamer/badkamer, goede bedden, eten was heerlijk, goed en voldoende ontbijt (helaas back-off broodjes, maar wel warme broodjes!)) en vooral super vriendelijk personeel/eigenaar. Wij hebben in ieder geval genoten.

Gereisd met partner in augustus 2015

mooie omgeving

henk,
    8-10-2013

wauw deze mensen wim en anita zijn 2 toppers en ook niette vergeten het personeel goede surfers een hele goede kok heel belangrijk wij zijn nu voor de 4keer in dit geweldig hotel geweest gr anja&henk

Gereisd met partner in oktober 2013

Klein paradijsje op aarde

ter huurne,
    28-7-2013

bij aankomst was de eerste indruk matig. (buitenkant)

al snel werd dit omgezet in goed, tot zeer goed. ontvangst was prettig, onze koffers hoefden wij niet zelf te sjouwen,( was al erg warm buiten)

inchecken ging erg snel, al met al, "de eerste klap was een daalder waard".

prachtige omgeving, mooie tuin, een oase van rust.

ondanks dat het hotel dicht bij een rotonde ligt, is dit nauwelijks merkbaar.

de beide eigenaren, met daarnaast de kok en het bedienend personeel zijn erg gastvrij en uiterst vriendelijk. niets is teveel gevraagd.

erg leuk om te vermelden is, dat onze E-bike defect was, geen stroom.

geen nood, de eigenaar (Wim) kwam meteen ons helpen en de technische kant van hem kwam goed van pas. Gerepareerd!

prijs/kwaliteitverhouding is goed te noemen.

de kwaliteit van het eten is prima. heel fijn was de airco op de slaapkamer.

alles ziet er "spic en span"uit.

Gereisd met vrienden in juli 2013