Reviews over Estoril

Netjes, goed en gunstig gelegen

Henry,
    10-11-2017

Zeer gunstig gelegen hotel. Vlakbij bushalte, treinstation en strand/boulevard. Prima ontbijt, aardig personeel, goed bed, gratis kluisje..... Fijn is ook dat het relatief klein is. We hadden een kamer met zeezicht en zaten daardoor aan de zijde waar op niet grote afstand een grote autoweg langsloopt. Hierdoor was het te lawaaierig het raam 's nachts open te doen. Niet zeezichtzijde is waarschijnlijk rustiger. Twee supermarktjes (tot laat open) heel dichtbij. Ook zeer nabij 2 goede bakkers met goede koffies.

Zeer fijn hotel, een aanrader!!

maria,
    22-6-2017

Centraal gelegen hotel, dicht bij station en bushalte, erg behulpzaam en vriendelijk personeel, schoon hotel, heel uitgebreid ontbijt

klein minpuntje , de kamers zijn niet heel groot

Leuk knus hotel met centrale ligging

Swiers,
    18-5-2017

Fijn 3 sterren hotel met gunstige ligging. Dichtbij treinstation en bushalte. Hotel ligt tussen centrum Estoril en Cascais in. 10 min lopen naar centrum Estoril en 25 min naar Cascais. Hotel verzorgt alleen ontbijt, niet super uitgebreid, maar smaakte goed. Koffie was ook goed. Hotelkamer niet groot, maar alles aanwezig. Netheid badkamer kan beter (kitranden en voegen). Fijn bed met hard matras. Tip boek kamer met zeezicht zo hoog mogelijk voor een mooi uitzicht.

Keurig hotel, was een leuke week

Marc,
    19-10-2016

Met mijn vriendin 8 dagen hotel Saboia in monte Estoril in Portugal.

We werden vriendelijk ontvangen door 't personeel van het hotel.

Ze spreken voldoende Engels. Kleinschalig hotel. Met een klein liftje naar de 5e verdieping gegaan, naar onze kamer.

Kamer zelf was wel netjes. Kamers zijn niet groot, ook vrij gehorig. Een bed, badkamer, tafel met 1 stoel. En een espressomachine. Plus 'n klein balkon. Ook een gratis kluisje en airco plus tv. Alleen Portugese zenders dus de tv niet aan gehad verder.

Week is net voldoende. Mooi weer gehad in Portugal en een leuke week gehad verder. Hotel is prima. Personeel servicegericht.

Kamers verschillen in grootte en ligging/uitzicht. Kamers zijn niet groot, wel net voldoende verder. Ziet er verder netjes uit allemaal.

Geweldig genoten

Debbie,
    23-8-2016

super super super schoon hotel, hele leuke grote kamer, fijn zwembadje erbij, ontbijt heel simpel maar voldoende, oude lieve mensjes.

De nachtdeur sluit om 01.00 uur, dus later kom je er niet meer in.

Geweldig mooie houten luiken voor je slaapkamer ramen, mooie badkamer.