We hebben een aantal aanbieders voor Estoril voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Estoril voor je op een rij gezet:

Reviews over Estoril

Weng Tung,
    1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer. Personeel zeer vriendelijk . Dichtbij het strand. Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Estoril, Costa Lisboa: een aanrader!

J.W. Haan,
    17-9-2018

De ligging van het hotel is ideaal, oploopafstand van Cascais en het stationnetje, met de trein ben je in 30 minuten in de stad Lissabon. Het hotel is netjes maar wel wat gedateerd, de bedden en de bank in de kamers zijn echt aan vervanging toe. Het ontbijt (buffet) is goed en de bediening vriendelijk en servicegericht.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig nabij Lissabon met prachtig zeezicht

Ciska,
    8-9-2018

Prachtig zeezicht! Heel aardig personeel, eten was prima, en Cascais is vlakbij op loopafstand en is een heerlijk plaatsje. Minder fijn was dat door al het avondeten koriander zat ;) Plus het hotel was best oubollig

Gereisd met partner in juni 2018

Anita,
    22-8-2018

Super hotel ligt vlakbij station je zit zo in Lissabon en cascais . De mensen zijn vriendelijk kamers ruim en schoon. Top locatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een prima appartement om de omgeving te verkennen.

Samantha,
    11-8-2018

We vonden het appartement ruim, goede bedden en elke dag schone handdoeken etc. In de douche zat schimmel, bij aankomst zaten er allerlei vlekken op het hoofdbord van het bed. Dit hebben ze wel schoongemaakt, nadat wij dit hebben aangegeven, maar goed lekker is anders. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. Ze zitten wel heel strak op het inchecken vanaf 14.00 uur, niet eerder. Al met al een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)