We hebben een aantal aanbieders voor Estoril voor je op een rij gezet:

Reviews over Estoril

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Piewie,
    7-3-2019

Vriendelijke ontvangst, hotel met antieke uitstraling. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte. Ruim, naast de lift ( die je ook 's nachts hoorde). Het bed krakte enorm, je hoorde ook geluiden van de gang ( terugkerende gasten) De badkamer is erg van renovatie toe, kapotte tegels, schimmel en een erg klein badje. Ontbijt prima, hoewel de zalm snel uitverkocht was en niet meer werd aangevuld. Ligging vlak bij het centrum, het strand, en bij restaurants. Er zijn 5 parkeerplekken, als die vol zijn is het betaald parkeren van 9 - 20 uur of ver lopen. Wij zaten hier voor €82 per nacht, en dat is goede waar voor je geld.

Gereisd met partner in maart 2019

Prima hotel, maar modernisering zou geen kwaad kun

Roland,
    18-11-2018

Het verblijf in dit hotel was werkgerelateerd, dus enkel overnachting en ontbijt hier genoten. De ontvangst was prima en goed voorzien van informatie richting de kamer. Kamer was wat gedateerd, maar redelijk goed onderhouden en prima schoongemaakt. Bedden goed (1. 90m). Badkamer voorzien van alle faciliteiten alleen het bad is aan de kleine kant, maar voldoet. Ontbijt is in buffet en prima. Over de dagen niet veel afwisseling, maar qua aanbod goed te doen. Na uitchecken was het mogelijk om de rest van de dag in het hotel te werken en gebruik te maken van de WiFi. Ook printen bij de receptie was geen probleem.

Gereisd alleenreizend in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi en schoon hotel

Sophie,
    29-10-2018

Met een singlereis-gezelschap in dit hotel verbleven. Nette kamers, een klein maar schoon zwembad, rustig stuk tuin, ligbedden aanwezig en aardig personeel. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel. Ook een kleine supermarkt twee straten verderop. Het eten in het hotel was ook goed. Ontbijt altijd uitgebreid en lekker. Veel keuzes in buffetvorm. Ook een paar keer diner gehad en ook dat was erg lekker en veel keuze. Het personeel doet ook echt haar best om het je naar de zin te maken. Estoril zelf is verder niet zoveel te beleven maar dit hotel is een hele mooie plek om tot rust te komen en als uitvalbasis om naar het strand te gaan, caiscais is lopend te bezoeken en je kan natuurlijk met de trein naar Lissabon. Prijs/kwaliteit van hotel Londres is prima!

Gereisd met vrienden in september 2018

Weng Tung,
    1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer. Personeel zeer vriendelijk . Dichtbij het strand. Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Estoril, Costa Lisboa: een aanrader!

J.W. Haan,
    17-9-2018

De ligging van het hotel is ideaal, oploopafstand van Cascais en het stationnetje, met de trein ben je in 30 minuten in de stad Lissabon. Het hotel is netjes maar wel wat gedateerd, de bedden en de bank in de kamers zijn echt aan vervanging toe. Het ontbijt (buffet) is goed en de bediening vriendelijk en servicegericht.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)