Reviews over Estoril

Prima hotel, maar modernisering zou geen kwaad kun

Roland,
    18-11-2018

Het verblijf in dit hotel was werkgerelateerd, dus enkel overnachting en ontbijt hier genoten. De ontvangst was prima en goed voorzien van informatie richting de kamer. Kamer was wat gedateerd, maar redelijk goed onderhouden en prima schoongemaakt. Bedden goed (1. 90m). Badkamer voorzien van alle faciliteiten alleen het bad is aan de kleine kant, maar voldoet.

Ontbijt is in buffet en prima. Over de dagen niet veel afwisseling, maar qua aanbod goed te doen.

Na uitchecken was het mogelijk om de rest van de dag in het hotel te werken en gebruik te maken van de WiFi.

Ook printen bij de receptie was geen probleem.

Mooi en schoon hotel

Sophie,
    29-10-2018

Met een singlereis-gezelschap in dit hotel verbleven. Nette kamers, een klein maar schoon zwembad, rustig stuk tuin, ligbedden aanwezig en aardig personeel. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel. Ook een kleine supermarkt twee straten verderop. Het eten in het hotel was ook goed. Ontbijt altijd uitgebreid en lekker. Veel keuzes in buffetvorm. Ook een paar keer diner gehad en ook dat was erg lekker en veel keuze. Het personeel doet ook echt haar best om het je naar de zin te maken. Estoril zelf is verder niet zoveel te beleven maar dit hotel is een hele mooie plek om tot rust te komen en als uitvalbasis om naar het strand te gaan, caiscais is lopend te bezoeken en je kan natuurlijk met de trein naar Lissabon. Prijs/kwaliteit van hotel Londres is prima!

Weng Tung,
    1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer.

Personeel zeer vriendelijk .

Dichtbij het strand.

Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Estoril, Costa Lisboa: een aanrader!

J.W. Haan,
    17-9-2018

De ligging van het hotel is ideaal, oploopafstand van Cascais en het stationnetje, met de trein ben je in 30 minuten in de stad Lissabon. Het hotel is netjes maar wel wat gedateerd, de bedden en de bank in de kamers zijn echt aan vervanging toe. Het ontbijt (buffet) is goed en de bediening vriendelijk en servicegericht.

Gezellig nabij Lissabon met prachtig zeezicht

Ciska,
    8-9-2018

Prachtig zeezicht! Heel aardig personeel, eten was prima, en Cascais is vlakbij op loopafstand en is een heerlijk plaatsje.

Minder fijn was dat door al het avondeten koriander zat ;) Plus het hotel was best oubollig