Reviews over Cascais

Ga zeker nog eens terug!

lutgart,
    12-8-2018

Prachtige en rustige suites met balkonkeuze tussen morgenzon of avondzon van waarop je de zee kan zien .(enkele meters verder )

Zeer goede verduisteringsgordijnen .

Heerlijk groot bed .

Dagelijks fles bronwater in de kamer .

Uiterst vriendelijk personeel .

Ontbijt verrukkelijk !

Alleen een beperkte keuze voor het diner .

3 maal shuttlevervoer in de voormiddag en 3 maal in de namiddag naar centrum Cascais of een van de kleine strandjes in de omgeving .

Ideaal is natuurlijk als men over eigen vervoer beschikt .

Tegen betaling transfer heen en terug naar de luchthaven van Lissabon.

Zeer moderne inrichting met veel glas en spiegels

Fantastisch, rust en natuur

Dieder,
    4-10-2016

mooi design hotel in de natuur met zicht op zee, te midden van golfterrein die

Fantastisch hotel!!

Jeanette,
    22-9-2016

Schitterend hotel! Dit hotel is echt 5 sterren waard. Mooie ligging, mooi zwembad, perfect ontbijt, service was top! Je voelt je echt verwonnen. 2x per dag schone handdoeken. Wanneer je voor luxe gaat, zeker hier heen gaan.

geweldig hotel tegen een billijke prijs

j.van der Linde,
    21-9-2016

Speciaal voor de golfliefhebbers,en ook prima spa

Klasse hotel in een mooie badplaats

Henk Rutgers,
    16-9-2016

Hotel Miragem in Cascais is zijn vijf sterren meer dan waard. Een eerste klas hotel met een prima service. Kamers zijn ruim, met heel goede bedden en worden minstens 2 x per dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het zwembad is super schoon en ligbedden met parasols zijn er genoeg. Badlakens leggen is niet aan de orde en zijn volop beschikbaar. Het ontbijt en de lunch zijn erg goed en het is heerlijk zitten en eten op het buiten terras. Klein minpuntje is dat het diner niet echt warm is en er ontbreekt een bakplaat om een stuk vlees of vis van de plaat te verkrijgen.

Het hotel is prima gelegen tegenover de boulevard die binnen vijf minuten te voet te bereiken is. Cascais is een gezellige badplaats met veel terrasjes en restaurants.

Via de boulevard is het 10 minuten lopen naar het centrum van Cascais en 10 minuten naar het casino in Estoril.

Lissabon is met de trein vanuit Cascais in 40 minuten goed te bereiken voor 4,80 euro p.p retour. Al met al een top vakantie.