Reviews over Cascais

Uitstekend hotel, aanrader!

Bart,
    17-8-2018

Hotel Quinta da Marinha is echt een uitstekend hotel! De prijs-kwaliteit-verhouding is ook prima (tip: boek rechtstreeks op website van hotel, dat is het voordeligst) en de service is ronduit top!

Ik las in beoordelingen dat prijzen van eten en drinken hoog zouden zijn, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De prijzen zijn wat mij betreft zeker voor een 5-sterren-hotel alleszins redelijk. Natuurlijk kan je in Cascais (leuk dorp!) voordelig eten, maar 37 euro voor een dagelijks wisselend 4-gangen menu inclusief onbeperkt alle drank vind ik niet duur. Lunch is ook prima geprijsd.

Ook las ik dat er bij het zwembad te weinig ligstoelen zouden zijn. Ik was er in het hoogseizoen in augustus en hier was geen sprake van! Mogelijk was dit vroeger zo.

Voor de golfers is de baan bij het hotel echt mooi! Ook daarvoor gelden voor hotelgasten voordelige tarieven. 54 euro voor 18 holes en 32 euro voor 18 holes na 15:30 uur is gewoon prima!

Ga zeker nog eens terug!

lutgart,
    12-8-2018

Prachtige en rustige suites met balkonkeuze tussen morgenzon of avondzon van waarop je de zee kan zien .(enkele meters verder )

Zeer goede verduisteringsgordijnen .

Heerlijk groot bed .

Dagelijks fles bronwater in de kamer .

Uiterst vriendelijk personeel .

Ontbijt verrukkelijk !

Alleen een beperkte keuze voor het diner .

3 maal shuttlevervoer in de voormiddag en 3 maal in de namiddag naar centrum Cascais of een van de kleine strandjes in de omgeving .

Ideaal is natuurlijk als men over eigen vervoer beschikt .

Tegen betaling transfer heen en terug naar de luchthaven van Lissabon.

Zeer moderne inrichting met veel glas en spiegels

Geweldig

Floor,
    10-7-2017

Fantastische locatie! Boek vooral een kamer met zeezicht, meer dan waard! Het personeel was erg aardig en erg sympathiek. Het ontbijtbuffet was meer dan goed en gevarieerd. Het zonneterras was ook mooi, jammer van het gebrek aan parasols, maar met het strand voor de deur weinig gebruik van gemaakt. Wij hadden een zeezicht kamer op de eerste verdieping, waardoor er wel geluidsoverlast was maar wij vonden het wel gezellig. Het binnenzwembad was klein, maar prima.

Rustige omgeving. Als je van rust houdt!

Engeltje,
    26-4-2017

Kamer was prima. Voor een duur en chiquehotel(op golfers gericht). Mis ik wel een goeie minibar dat goed koelt en niet warm aanvoelt. Wij hadden brood in de minibar gestopt, deze kwam met condens uit. Geen waterkoker en kopjes ontbreken op de kamer. Je kan aan de bar heetwater(deze krijg je mee in een keteltje) vragen (gratis) en zorg voor je eigen theezakje of koffie. Enkel glazen en flessenwater(voor water betaal je 3,50€ van 50 cl). Een busje Pringels chips(5,50€), klein zakje Malteser(4,50€) en cocktail nootjes(4,50€) van de minibar. Frisdranken uit de minibar begint vanaf 4,00€ van (25cl, 237ml)(Voor de stoelen op het balkon mis ik stoelkussens Uitzicht is prima op het golfterrein. Prima zwembad.

Goed niet meer en niet minder

Catharina1960,
    14-4-2017

Fijne kamer met zeezicht. Receptie en personeel bij ontbijt doen hun werk. Verwacht geen vriendelijk goedemorgen of zo ................. Nodigt dus totaal niet uit om in hotel drankje te doen of te lunchen of dineren. Maar Cascais is een erg gezellige plaats vlakbij Lissabon, waar je je erg goed kunt vermaken.