hotels Cascais met sauna

Reviews over Cascais

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Theodora,
    28-11-2018

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

In één woord geweldig!

Sylvia,
    18-9-2018

We hebben Cascais als uitvalbasis gekozen om Lissabon te gaan zien. Lissabon was mooi maar Cascais is zó leuk ,en er is zó veel te zien dat je de hele week daar al kunt vermaken. Aan het zwembad liggen, dolfijnen spotten , winkeltjes, terrasjes met live muziek. Wat wil je nog meer. Sintra dicht in de buurt met mooie gebouwen/ paleizen die op de lijst van UNESCO staan. Het was een top vakantie!

Heerlijke week gehad!

Manja,
    10-9-2018

Een super goed hotel met alles wat je nodig hebt aanwezig! Fijne ruime kamers met balkon (wij hadden zeezicht wat fantastisch was) super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! En de omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk fietsen wandelen het stadje bekijken al met al een heerlijke week!

geweldige vakantie en goed hotel

anna,
    9-9-2018

het betreft een klassiek city / vakantie hotel. Bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk. Mooie tuin én elke dag van 18-19 uur happy hour. Twee drankjes voor de prijs van één. Geen idee waar de recensie op slaat die zegt dat wijn alleen per fles ging. De afstand naar Cascais ( leuke, chique badplaats met volop restaurants en winkeltjes in ongeveer 35 minuten. Vlakbij het hotel , aan de oceaan ligt achter ene muur een "verborgen tuin" met heel leuke en goede restaurantjes waar m.n. locals eten. Geweldig.

Uitstekend hotel, aanrader!

Bart,
    17-8-2018

Hotel Quinta da Marinha is echt een uitstekend hotel! De prijs-kwaliteit-verhouding is ook prima (tip: boek rechtstreeks op website van hotel, dat is het voordeligst) en de service is ronduit top!

Ik las in beoordelingen dat prijzen van eten en drinken hoog zouden zijn, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De prijzen zijn wat mij betreft zeker voor een 5-sterren-hotel alleszins redelijk. Natuurlijk kan je in Cascais (leuk dorp!) voordelig eten, maar 37 euro voor een dagelijks wisselend 4-gangen menu inclusief onbeperkt alle drank vind ik niet duur. Lunch is ook prima geprijsd.

Ook las ik dat er bij het zwembad te weinig ligstoelen zouden zijn. Ik was er in het hoogseizoen in augustus en hier was geen sprake van! Mogelijk was dit vroeger zo.

Voor de golfers is de baan bij het hotel echt mooi! Ook daarvoor gelden voor hotelgasten voordelige tarieven. 54 euro voor 18 holes en 32 euro voor 18 holes na 15:30 uur is gewoon prima!