Reviews over Cascais

geweldige vakantie en goed hotel

anna,
    9-9-2018

het betreft een klassiek city / vakantie hotel. Bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk. Mooie tuin én elke dag van 18-19 uur happy hour. Twee drankjes voor de prijs van één. Geen idee waar de recensie op slaat die zegt dat wijn alleen per fles ging. De afstand naar Cascais ( leuke, chique badplaats met volop restaurants en winkeltjes in ongeveer 35 minuten. Vlakbij het hotel , aan de oceaan ligt achter ene muur een "verborgen tuin" met heel leuke en goede restaurantjes waar m.n. locals eten. Geweldig.

Uitstekend hotel, aanrader!

Bart,
    17-8-2018

Hotel Quinta da Marinha is echt een uitstekend hotel! De prijs-kwaliteit-verhouding is ook prima (tip: boek rechtstreeks op website van hotel, dat is het voordeligst) en de service is ronduit top!

Ik las in beoordelingen dat prijzen van eten en drinken hoog zouden zijn, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De prijzen zijn wat mij betreft zeker voor een 5-sterren-hotel alleszins redelijk. Natuurlijk kan je in Cascais (leuk dorp!) voordelig eten, maar 37 euro voor een dagelijks wisselend 4-gangen menu inclusief onbeperkt alle drank vind ik niet duur. Lunch is ook prima geprijsd.

Ook las ik dat er bij het zwembad te weinig ligstoelen zouden zijn. Ik was er in het hoogseizoen in augustus en hier was geen sprake van! Mogelijk was dit vroeger zo.

Voor de golfers is de baan bij het hotel echt mooi! Ook daarvoor gelden voor hotelgasten voordelige tarieven. 54 euro voor 18 holes en 32 euro voor 18 holes na 15:30 uur is gewoon prima!

Ga zeker nog eens terug!

lutgart,
    12-8-2018

Prachtige en rustige suites met balkonkeuze tussen morgenzon of avondzon van waarop je de zee kan zien .(enkele meters verder )

Zeer goede verduisteringsgordijnen .

Heerlijk groot bed .

Dagelijks fles bronwater in de kamer .

Uiterst vriendelijk personeel .

Ontbijt verrukkelijk !

Alleen een beperkte keuze voor het diner .

3 maal shuttlevervoer in de voormiddag en 3 maal in de namiddag naar centrum Cascais of een van de kleine strandjes in de omgeving .

Ideaal is natuurlijk als men over eigen vervoer beschikt .

Tegen betaling transfer heen en terug naar de luchthaven van Lissabon.

Zeer moderne inrichting met veel glas en spiegels

Bert,
    10-1-2018

Ontbijt zeer goed. Zeer uitbgebreid prima schoonmaak in de kamer.

heerlijk portugees hotel

anna,
    17-11-2017

Hotel ligt gunstig. Op loopafstand is een "geheime" tuin aan de oceaan met allemaal restaurantjes. Populair bij de locals maar nog niet ontdekt door toeristen. Kamers zijn enigszins gedateerd, maar de schoonmaak is goed en grondig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed. De inrichting van de lounge is een beetje ouderwets / traditioneel maar wij vonden dat heel leuk. Tussen 18 en 19 uur is er happy hour in de bar, dus dat nodigt uit voor een drankje. De tuin is groot en er zijn voldoende ligbedden. De bedden in de kamer zijn goed. |Cascais is echt een chique badplaats en zeker het bezoeken waard. Geen geschreeuw en geen goedkoop vermaak.