We hebben een aantal aanbieders voor Cascais voor je op een rij gezet:

Reviews over Cascais

Uitstekend hotel, aanrader!

Bart,
    17-8-2018

Hotel Quinta da Marinha is echt een uitstekend hotel! De prijs-kwaliteit-verhouding is ook prima (tip: boek rechtstreeks op website van hotel, dat is het voordeligst) en de service is ronduit top!

Ik las in beoordelingen dat prijzen van eten en drinken hoog zouden zijn, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De prijzen zijn wat mij betreft zeker voor een 5-sterren-hotel alleszins redelijk. Natuurlijk kan je in Cascais (leuk dorp!) voordelig eten, maar 37 euro voor een dagelijks wisselend 4-gangen menu inclusief onbeperkt alle drank vind ik niet duur. Lunch is ook prima geprijsd.

Ook las ik dat er bij het zwembad te weinig ligstoelen zouden zijn. Ik was er in het hoogseizoen in augustus en hier was geen sprake van! Mogelijk was dit vroeger zo.

Voor de golfers is de baan bij het hotel echt mooi! Ook daarvoor gelden voor hotelgasten voordelige tarieven. 54 euro voor 18 holes en 32 euro voor 18 holes na 15:30 uur is gewoon prima!

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustige omgeving. Als je van rust houdt!

Engeltje,
    26-4-2017

Kamer was prima. Voor een duur en chiquehotel(op golfers gericht). Mis ik wel een goeie minibar dat goed koelt en niet warm aanvoelt. Wij hadden brood in de minibar gestopt, deze kwam met condens uit. Geen waterkoker en kopjes ontbreken op de kamer. Je kan aan de bar heetwater(deze krijg je mee in een keteltje) vragen (gratis) en zorg voor je eigen theezakje of koffie. Enkel glazen en flessenwater(voor water betaal je 3,50€ van 50 cl). Een busje Pringels chips(5,50€), klein zakje Malteser(4,50€) en cocktail nootjes(4,50€) van de minibar. Frisdranken uit de minibar begint vanaf 4,00€ van (25cl, 237ml)(Voor de stoelen op het balkon mis ik stoelkussens Uitzicht is prima op het golfterrein. Prima zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastisch hotel!!

Jeanette,
    22-9-2016

Schitterend hotel! Dit hotel is echt 5 sterren waard. Mooie ligging, mooi zwembad, perfect ontbijt, service was top! Je voelt je echt verwonnen. 2x per dag schone handdoeken. Wanneer je voor luxe gaat, zeker hier heen gaan.

Gereisd met vrienden in september 2016

Klasse hotel in een mooie badplaats

Henk Rutgers,
    16-9-2016

Hotel Miragem in Cascais is zijn vijf sterren meer dan waard. Een eerste klas hotel met een prima service. Kamers zijn ruim, met heel goede bedden en worden minstens 2 x per dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het zwembad is super schoon en ligbedden met parasols zijn er genoeg. Badlakens leggen is niet aan de orde en zijn volop beschikbaar. Het ontbijt en de lunch zijn erg goed en het is heerlijk zitten en eten op het buiten terras. Klein minpuntje is dat het diner niet echt warm is en er ontbreekt een bakplaat om een stuk vlees of vis van de plaat te verkrijgen.

Het hotel is prima gelegen tegenover de boulevard die binnen vijf minuten te voet te bereiken is. Cascais is een gezellige badplaats met veel terrasjes en restaurants.

Via de boulevard is het 10 minuten lopen naar het centrum van Cascais en 10 minuten naar het casino in Estoril.

Lissabon is met de trein vanuit Cascais in 40 minuten goed te bereiken voor 4,80 euro p.p retour. Al met al een top vakantie.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed.

biencop,
    27-9-2015

We kunnen enkel beamen wat hieronder reeds werd geschreven.

Indien gewenst wordt het bedlinnen dagelijks vernieuwd.

Gratis binnen parking naast het hotel.

Dure dranken in de bar en mini-bar; maar dit is eigen aan 5* hotels.(Bv. 5 euro voor 1 thee).

Gereisd met partner in september 2015