Sorteren

Reviews over Cascais

Fantastisch hotel!!

Jeanette
    22-9-2016

Schitterend hotel! Dit hotel is echt 5 sterren waard. Mooie ligging, mooi zwembad, perfect ontbijt, service was top! Je voelt je echt verwonnen. 2x per dag schone handdoeken. Wanneer je voor luxe gaat, zeker hier heen gaan.

Klasse hotel in een mooie badplaats

Henk Rutgers
    16-9-2016

Hotel Miragem in Cascais is zijn vijf sterren meer dan waard. Een eerste klas hotel met een prima service. Kamers zijn ruim, met heel goede bedden en worden minstens 2 x per dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het zwembad is super schoon en ligbedden met parasols zijn er genoeg. Badlakens leggen is niet aan de orde en zijn volop beschikbaar. Het ontbijt en de lunch zijn erg goed en het is heerlijk zitten en eten op het buiten terras. Klein minpuntje is dat het diner niet echt warm is en er ontbreekt een bakplaat om een stuk vlees of vis van de plaat te verkrijgen.

Het hotel is prima gelegen tegenover de boulevard die binnen vijf minuten te voet te bereiken is. Cascais is een gezellige badplaats met veel terrasjes en restaurants.

Via de boulevard is het 10 minuten lopen naar het centrum van Cascais en 10 minuten naar het casino in Estoril.

Lissabon is met de trein vanuit Cascais in 40 minuten goed te bereiken voor 4,80 euro p.p retour. Al met al een top vakantie.

Zeer goed.

biencop
    27-9-2015

We kunnen enkel beamen wat hieronder reeds werd geschreven.

Indien gewenst wordt het bedlinnen dagelijks vernieuwd.

Gratis binnen parking naast het hotel.

Dure dranken in de bar en mini-bar; maar dit is eigen aan 5* hotels.(Bv. 5 euro voor 1 thee).

Grandioos!

Noortje Gerrits
    1-9-2015

In alle opzichten een fantastisch hotel! Luxe, schoon en alles goed verzorgd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks dat er veel gasten zijn heb je niet het idee dat het druk is; voldoende bedjes bij het zwembad en een ontspannen sfeer tijdens het ontbijt. Een ontbijt om U tegen te zeggen; bijzonder compleet, vers en smaakvol. De ligging van het hotel is heel centraal; tunneltje onderdoor en je hebt diverse strandjes op loopafstand. Ook het centum en het station zijn heel dichtbij. De verbinding met Lissabon heel snel en goedkoop. Makkelijk ook, het eindstation is Lissabon (Cais de Sodré) dus je kunt niet verkeerd uitstappen. Genoeg mooie plaatsjes in de buurt en ook Cascais zelf is prachtig.

Qua eten vond ik het een beetje tegenvallen, in het hotel prima maar duur. In Cascais zelf erg toeristisch, weinig authentieke restaurants.

Badlakens hoef je niet in te pakken; prima service van het hotel. Fitness en Spa heel uitgebreid en mooi.

Kortom; hotel is Perfect!

Geweldig!

Van dijk
    25-7-2015

Prima, was duur hotel. Verwennerij. Geen toegang voor kinderen.