Reviews over Cascais

Geweldig

Floor,
    10-7-2017

Fantastische locatie! Boek vooral een kamer met zeezicht, meer dan waard! Het personeel was erg aardig en erg sympathiek. Het ontbijtbuffet was meer dan goed en gevarieerd. Het zonneterras was ook mooi, jammer van het gebrek aan parasols, maar met het strand voor de deur weinig gebruik van gemaakt. Wij hadden een zeezicht kamer op de eerste verdieping, waardoor er wel geluidsoverlast was maar wij vonden het wel gezellig. Het binnenzwembad was klein, maar prima.

Goed niet meer en niet minder

Catharina1960,
    14-4-2017

Fijne kamer met zeezicht. Receptie en personeel bij ontbijt doen hun werk. Verwacht geen vriendelijk goedemorgen of zo ................. Nodigt dus totaal niet uit om in hotel drankje te doen of te lunchen of dineren. Maar Cascais is een erg gezellige plaats vlakbij Lissabon, waar je je erg goed kunt vermaken.

Heerlijke hotel. Personeel is top.

L.v.Dijk,
    16-2-2017

De locatie is echt mooi. Hotel is door straat gescheiden van het strand met uitzicht op het idyllische haventje. Kamers zijn erg schoon en personeel is echt vriendelijk. Als je een negatieve ervaring hebt gehad, denk dan ook eens aan je eigen gedrag! Prima ontbijt met lekker brood en ook zoete hapjes. Veel fruit. Echt top voor ons.

Het dichtslaan van de deuren op de gangen geeft geluid. Niet iedereen denkt er aan dat er nog meer gasten zijn.

Ons verblijf was prima en we zouden zo weer teruggaan. Prijs / kwaliteitverhouding is super goed.

Veel dank voor meelevend receptiepersoneel!

Te duur voor wat je krijgt muv de lokatie

Erik & Sandya de Ruijter,
    20-9-2015

Centraler kan het niet, aan de haven en strandje. Leuke kamers, vrij klein; voorkant is essentieel. Goed en gevarieerd ontbijt. Wifi alleen in hal/restaurant beneden maar zou 'spoedig' overall moeten zijn. Dakterras met half overdekt zwembad, in zomer onverwarmd en omdat de kap de zon weg houdt vonden wij het veel te koud. I.h.a. zijn er beduidend betere hotels voor deze prijs te krijgen in Cascais tenzij de central lokatie cruciaal is.

Eenvoudig en schoon

Ed Koedood,
    20-8-2015

Neem een kamer aan de zeezijde. Geeft iets meer geluid, maar het balkon en uitzicht maakt dat meer dan goed.