Reviews over Cascais

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Theodora,
    28-11-2018

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

In één woord geweldig!

Sylvia,
    18-9-2018

We hebben Cascais als uitvalbasis gekozen om Lissabon te gaan zien. Lissabon was mooi maar Cascais is zó leuk ,en er is zó veel te zien dat je de hele week daar al kunt vermaken. Aan het zwembad liggen, dolfijnen spotten , winkeltjes, terrasjes met live muziek. Wat wil je nog meer. Sintra dicht in de buurt met mooie gebouwen/ paleizen die op de lijst van UNESCO staan. Het was een top vakantie!

Heerlijke week gehad!

Manja,
    10-9-2018

Een super goed hotel met alles wat je nodig hebt aanwezig! Fijne ruime kamers met balkon (wij hadden zeezicht wat fantastisch was) super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! En de omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk fietsen wandelen het stadje bekijken al met al een heerlijke week!

vanwege de duivenshit...niet meer

Frank,
    11-8-2018

Rustige ligging aan zee maar op loopstand (ca. 15 minuten) van het centrum van Cascais. Kamer was schoon en ruim met mooi uitzicht op zwembad en zee. Vriendelijk personeel. Ontbijt was royaal en gevarieerd.

Een minpunt van het hotel te noemen is de duiven op de balkon. Overal duivenshit. Schoonmaaksters doen hun best om schoon te houden maar ze zijn kansloos. Bovendien staat de ventilator van de airco op het balkon, Dus..op balkon zitten is er NIET bij.

Vanaf het hotel was het prachtig wandelen langs de haven en de kust. Cascais zelf is niet heel groot maar biedt volop vertier voor jong en oud. Winkels, restaurants, cafés en terrassen in overvloed. Let ook op restaurants aan de haven...Goed, lekker eten en dichtbij! Vanaf Cascais ben je in ca. 40 minuten per trein in het mooie Lissabon, en binnen een half uur in Belém, zeer de moeite waard..

Beetje verouderd maar heel netjes en alles dik ok!

Vandeput,
    6-10-2017

Alles in orde.Vriendelijk.Proper.Ruime kamer met mooi uitzicht.Keukentje wel verouderd maar je hebt dan wel een grote frigo.Groot balkon.Ook de kamers zonder zeezicht zijn nog aangenaam met zicht op groen.Goed ontbijt.Klein minpunt...je kan niet buiten ontbijten.Liging ook ok om naar Cascais te wandelen.