hotels Porto

We hebben een aantal aanbieders voor Porto voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

Dagen regen1413111096236101212

Reviews over Porto

• 8Désirée van den Brink05-07-2019

Super👍🏻

Porto. Is inderdaad een mooie kleurrijke stad met veel te zien. Leuke terrassen langs de Douro, een boottocht op de Douro en een bezoek aan een van de porthuizen incl. proeven is zeer de moeite waard. TIP: wij deden een “proeftocht” waarbij we onder begeleiding een wandeltocht door Porto maakten en onderweg veel lokale lekkernijen konden proeven: dit was écht super👍🏻

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Hans13-06-2019

Grandioos

Wij verbleven in appartement aan de boulevard, dus smorgens uitzicht op oceaan. Wij hadden een auto gehuurd. De eerste dag hebben wij een bezoek gebracht aan Braga een rit van ca 100 km. Daarna hebben wij fietsen gehuurd en lekker sportief gefietst. Rondom de Douro en in centrum van Porto is het iedere minuut genieten. Geroosterde visjes, zo uit het water. Iedere minuut is vakantie. Porto heeft een mooi theater van Remco Koolhaas waar toevallIg een mooi concert was. Er was een tentoonstelling van Picasso. Mooie oude gebouwen , de port huizen, de oude brug, goede fietspaden. Prachtige mooie parken Echt genieten deze 10 dagen. Een plaats om naar teug te keren

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Lieke03-06-2019

Gemoedelijke en veelzijdige stad

Porto is een hele mooie en veelzijdige stad. Je hebt er leuke winkelstraatjes, een mooi oud centrum en leuke restaurantjes aan de rivier. Tip: bezoek een van de port cellars en beklim de Porto Bridge (als je geen last hebt van hoogtevrees).

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Carla23-04-2019

Porto, een stad die je niet mag missen

Hele leuke stad, wat kleiner en ruiger dan Lissabon. Let op erg veel klimmen en dalen voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Leuk relaxed studenten sfeertje met veel zang en dans op straat

• 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Lucrece06-04-2019

Aanrader!

Mooie historische gebouwen,tocht op de Douro ,een aanrader....vriendelijke mensen,wel veel trappen en hellingen ,dus minder geschikt voor mensen met pijnlijke knieën! verder heel veel leuke restaurantjes en terasjes.....Gemoedelijk sfeer,minder druk dan Lisabon!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Rita30-03-2019

Het is een stad met steile wegen en paden,maar als je normaalmkunt lopen best te doen. Gezellige stad, mooie gebouwen. Ligt aan de rivier de Douro, en aan beide zijden restaurantjes en terrasje. Aan een kant allerlei Port merken, waar je een Port proeverij kunt doen. Ook een tripje met de boot de rivier op is leuk. Het station is zeker de moeite waard om te bekijken. Porto beschikt ook over een metro. Wij zaten in een hotel in het centrum, erg makkelijk . Ook hebben wij een rondleiding met een Nederlands sprekende gids gedaan , ook heel leuk was dat.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Chantal20-02-2019

Geweldig.

Geweldig mooie stad. Oud en nieuw komt daar helemaal samen. Leuke boulevard. Portugal is een prachtig land. Niet alleen porto. Niet te duur en voorzien van alles wat je maar zoekt op vakantie. Ik ben fan. Dit jaar weer.

• 8Stranden

juni 2018

• 9Niki02-12-2018

Lekker eten en drinken in Porto

Gezellige stad met mooie oude architectuur, lekker en goedkoop eten/drinken, en prachtige uitzichtpunten. 3 dagen hier verblijven is genoeg, het is niet heel groot, vooral genieten, lekker hier en daar wat eten en drinken en af en toe een kerk, mooie brug of uitzichtpunt. Wij hadden het liiiving in Porto appartement geboekt, lekker centraal en prima appartement.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Niels27-11-2018

Geweldig, moeten we vaker doen!

Mijn vriendin en ik gingen naar Portugal om dat wij uitgenodigd waren voor een bruiloft. Wij zaten in een heel mooi en een rustige hotel + aan het strand. 1 week geweest en 1 week zonnige dagen gehad. Elke ochtend en avond wandelen over het strand en smiddags lekker er op uit gaan. Wij hebben de stad Porto ondekt. Een hele mooie en grote stad om door heen te lopen. En tenslotte de bruilofd van een familie lid van mijn vriendin. Dat was erg mooi om mee te maken in Portugal. Wij hebben erg genoten van deze week en denken er graag aan terug.

• 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Petra20-11-2018

Porto is een fan-tas-tisch-e stad! Zoveel sfeer en een prachtige cultuur. Je kan er heerlijk port proeven en heerlijk en idyllisch eten. Ik raad iedereen aan om hier eens een kijkje te nemen.

Gereisd met partner in oktober 2018

10 van de 383 reviews gezien