Porthmadog

hotels in Porthmadog

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotel Porthmadog

Reviews over Porthmadog

• 9J Roberts09-09-2010

Lovely place

What a lovely holiday super beaches great places to walk and take in fantastic scenery. A winner with the kids and beach games. Lovely places to eat out both during the day and evening. Central to so many other places of interest and beauty and not a lager lout in sight!

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

augustus 2010

• 9pwoolley07404-09-2009

Beautiful Landscape, lovely beach

Travel just 5 mins outside town to Morfa Bycan where there is Black Rock Sands, a wonderful beach with a back drop of the Snowdonia National Park. Perfect.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

augustus 2009

• 5Michel uit Itegem, België11-10-2007

Er zijn véél mooiere kusten in Wales; je kan er wel een trip maken met een stoomtrein, de heuvels in; het nabijgelegen Portmeirion is wél een aanrader zowel qua ligging aan de zee als voor het befaamde Italian Village, een modelstadje helemaal in Italiaanse stijl, met zich op zee en heuvels.

• 3Cultuur
    • 8Omgeving
    • 3Stranden

Gereisd in oktober 2007

• 8Nancy Kuipers21-08-2005

wij zaten in een cottage, vlakbij Portmadog. Over Portmadog niet zo veel te melden, alleen dat vanuit deze plaats een leuke stoomtrein gaat. Omdat ik "wales" op zich niet elders op deze site kan beoordelen, doe ik het hier. Er zijn byzonder mooie, rustige stranden te vinden, als je hier bent moet je even plaatselijk kijken of er riddertournooien zijn in bijv. Criccieth Castle, verder zijn wij naar de Countyshow geweest in Anglesy, deze mag je niet missen (wel vroeg gaan).Harlach Castle is ook een bezoek waard, even als een tocht naar de Snowdon1 Wij zijn hier met onze 2 jongens geweest van 4 & 7, en hebben ons prima vermaakt, wel is alles erg prijzig.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in augustus 2005

• 8J Bloemberg17-08-2005

Wij hebben op een camping vlakbij portmadog gestaan. En wij vonden het een prima uitgangspunt om alles in de omgeving te bekijken. Er is zeer veel in de omgeving te doen. Wij hebben ons uitstekend vermaakt.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Stranden