We hebben een aantal aanbieders voor Port Grimaud en Grimaud voor je op een rij gezet:

Reviews over Port Grimaud en Grimaud

hotel ligt in een prachtig park

Vanhove philip,
    24-11-2018

het is waar dat sommige kamers en appartementen gedateerd zijn maar dat doet geen afbreuk aan het hotel .

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ,het eten was zeer lekker elke avond een thema .ja er staan automaten voor drank .

wijn vond ik zeer lekker .je kant dit niet vergelijken met een all inn in Turkije of andere Afrikaanse landen .ik vind de prijs kwaliteit een koopje voor dit hotel gezien de ligging ( Saint tropez ligt om de hoek )en het is de cote d azur wat een zeer dure regio is voor deze prijs vind je nog geen fatsoenlijk half pension .

omdat ik dit hotel fantastisch vind ga ik er volgend jaar juni heenmet een groep van 44 mensen van alle leeftijden.

als dit echt zo slecht is als sommige hier beweren zou ik er mij niet aan wagen terug te gaan met zoveel mensen .ik ben er geweest in september 2018 .

alleen zwembad was ijskoud ondanks dat het toen nog boven de 28 graden was .

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Ben,
    21-9-2018

Mooie rustige locatie op loopafstand van de zee en Port Grimaud. Zeer gastvrij. Rustige studio's die sfeervol en karakteristiek zijn ingericht. Goed ontbijt en altijd even een praatje met de nederlandse eigenaren Tom en Lieske die overigens veel talen spreken! We zijn er voor het 2e jaar en het voelt als thuiskomen! Mooie vakantie gehad en voor herhaling vatbaar. Bedankt Tom en Lieske 👍

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische vakantie met onze kleinste

Peter,
    22-3-2018

Leuke plaats, Goeie centrale ligging, kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzonder plekje in Zuid-Frankrijk!

Judith Mattens,
    11-9-2016

Bij toeval deze geweldige locatie gevonden op de site van Chambres d'Hotes. Centraal gelegen tussen Saint-Tropez en Saint-Maxime. Dichtbij zee, maar je zit ook zo in het binnenland. Wij hadden Studio 5 en hebben daar heerlijk vertoefd. De enorme gastvrijheid van Tom en Lieske maakte de vakantie compleet. Goede tips van Tom gekregen waar te eten. Iedere dag het Franse ontbijt met vers brood, croissants, heerlijke jam en vers fruit, was een feestje. Mede door de humor van Tom ook veel gelachen!! Dank je wel Tom en Lieske.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

aan te bevelen

Gerty Hendriks,
    21-8-2016

Een erg gezellig stel Tom en Lieske, de eigenaren. Eten, studio's , alles perfect en gezellig. Ze doen het op een manier die te omschrijven is als gewoon gewoon met voor ieder een persoonlijk randje. Ze hebben iedere dag voor elke gast wel maatwerktips! Er is geen negatieve opmerking te plaatsen, want die is er gewoon niet. Zeker een aanbeveler!! We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016