Port Antonio

hotels in Port Antonio

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Port Antonio

Reviews over Port Antonio

• 9Jacqueline30-03-2014

Veel moois te zien én te beleven!

Vanuit Kingston kwamen wij op doorreis (tweedaagse excursie) via Port Maria (witte huisjes aan het water) en Frenchman's Cove (een waanzinnig mooi strand met een adembenemend uitzicht over zand en zee) in Port Antonio terecht.

Port Antonio is een echte laid back bestemming, niet zo van het massa toerisme (dat komt en is er wel, maar je merkt het gewoon niet zo) en dat was echt een verademing na Kingston town en voor de Dunn's River Falls.

Het hoogtepunt van de Porto Antonio was uiteraard raften over de Rio Grande, met z'n tweetjes op een vlot de rivier af dalen onder begeleiding van een professionele Jamaicaanse 'rafter'. We hebben enorm genoten van veel moois waar we onderweg aan voorbij kwamen...

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 1995

• 10Taniello16-08-2013

Full Relax

Se volete staccare la spina...Portland is the place!!!

• 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 7DJ06-10-2012

Leukste plek op eiland!

Ga naar Frencman's Cove en ga touren door de Blue Mountains. En vergeet geen tocht te maken over de Rio Grande. Daar kwamen wij helaas niet aan toe...

• 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Raphaelita irving14-06-2012

Port Antonio Place to be!!

I was taken away by Port Antonio,I wish to stay there forever...Wonderful place so peaceful and full of LIFE,Thank God we still have such a place on Earth!!

• 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Rinus10-03-2011

Jamaica puur

Port Antonio zelf is erg druk maar heeft de toerist niet zoveel te bieden, er zijn enkele fraaie historische gebouwen maar het geheel ziet er nogal verwaarloosd uit. De omgeving is prachtig, een absolute must is het maken van een vlotvaart op de Rio Grande, erg leuk, verder kan men er de Sommerset Falls bezoeken, een niet onaardig waterval zoals er zovele zijn te zien aan de noordkust. Op Folly Point schiereiland liggen de in vergaande staat vervallen resten van Folly House, een voormalige paleis dat men gevoeglijk kan overslaan, op dit schiereiland kan men wel een leuke wanding maken langs de rotskust naar Folly Point Lighthouse. Ten oosten van het stadje ligt het fraaie Trident Castle op een landtong in zee, het gebouw was gesloten en niet te bezoeken, nog wat verder komt men bij de schilderachtige baai bij Blue Hole, laat je hier niet een duur boottochtje aansmeren, maar ding af op de prijs

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in februari 2011

• 10G.11-02-2011

Echt heel erg mooi stukje Jamaica

In Port Antonio kun je met bananenvlotjes de Rio Grande afvaren. De magische Rio Grande River vindt haar weg door de diepe vallei, bedekt met tropische bossen en schilderachtige bananenplantages en op de achtergrond het spectaculaire bergzicht in het Land-of look-Behind, Maroon Country. Je vaart ongeveer 3 uur lang over de rivier. Echt onvergetelijk, super mooi. Dan heb je hier "French Men's Cove" één van de mooiste stranden van Jamaica, met de excursie die wij gedaan hebben krijg je de middag lunch (bbq) op het strand geserveerd. Weer een unieke ervaring. In 1998 ben ik hier ook geweest toen kon je nog met een bootje van hieruit naar "de Blue Lagoon" een vulkaan krater onder het meer met echt het mooiste water wat je je kan voorstellen. Tegenwoordig kun je daar niet meer komen, dit komt door 1 van de laatste orkanen die in dit gebied veel kapot gemaakt heeft. Echt heel jammer. De brug naar Port Antonio is hierdoor ook stuk nu moet al het verkeer over een oude spoorbrug.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2007

• 9MarcenMo27-01-2010

Er zijn prachtige plekken om te bezoeken

Bij het plaatsje Port Antionio kun je geweldige dingen bezoeken. Zoals Frenchmens Cove en de Rio Grande. Beiden zijn geweldig en echt de moeite waard om voor naar Port Antonio af te reizen. We hadden in de reisgids al gelezen dat het een echte aanrader was en dat was het zeker. Wat een prachtige natuur, wat een geweldig strand, wat een mooi water en dat allemaal op 1 plek. Dan te bedenken dat je heerlijk aan het strand kan eten en genieten van deze prachtplek. Een boottocht op de Rio Grande is ook zeker aan te raden, ook bij Port Antonio, omdat het er zo ontzettend mooi en sprookjesachtig uitziet. Je gaat dan met boten die vroeger werden gebruikt om bananen te vervoeren over de Rio Grande. Vergeet niet de man die de boot vaart een fooi te geven want hij moet er hard genoeg voor werken. Anders zouden wij zeggen probeer het zelf maar eens, dan zie je hoe hard het werken is. Vergeet niet om even een duik in het water te nemen, want dat is heerlijk verkoelend.

Gereisd met partner in december 2008

• 10Pimpa29-01-2009

Posto stupendo!

Port Antonio é un luogo dove c'é pace. La gente é cordiale, simpatica e, cosa molto importe,x nulla invadente! Le spiagge sono pulite e bellissime, specialmente winnifred beach. È frequentata dai giamaicani ed é piena di vita, specialmente durante il weekend o i giorni feriali. Il mare é cristallino e calmo. La spiaggia é bianca. Io sono innamorato da questo luogo da sogno!

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 10gosia27-08-2006

ik ben 2 jaar gel.in port antonio ( fairy hill) ik vond daar alles geweldig ,ik zou ooit daar willen wonen

• 10Cultuur

Gereisd met partner in maart 2005

• 10samantha09-06-2005

ik vind het er heel leuk en er zijn gezellige mensen en leuke dingen te doen en ik er ook familie en ik ben er zelf ook geboren en het is gewoon leuk plaats om op vakantie te gaan als ik jou was zou ik gaan hoor

• 10Cultuur

Gereisd in juni 2005