We hebben een aantal aanbieders voor Porches voor je op een rij gezet:

Reviews over Porches

Super vakantie

Van den Berghe - Colpaert,
    26-9-2018

Niet twijfelen, deze B&B is super. Van het onthaal tot aan het vertrek. Kamers ruim en zeer proper. Ontbijt zeer lekker en gevarieerd. Zwembad rustig en altijd plaats. Ligging is ideaal voor wie de Algarve wil bezoeken. Alle personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kortweg het ideale adres voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Anja Schreurs,
    11-8-2018

Prachtig hotel op een geweldige locatie. De ligweide van het zwembad ligt hoog op een klif, waardoor je een prachtig uitzicht hebt. De medewerkers aan de receptie zijn ontzettend vriendelijk en regelen allerlei excursies e.d. Prima ontbijt, heel gevareieerd. Eigen pad naar het strand. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heel erg aangenaam, luxe van alle gemakken voorzie

Ilona,
    10-8-2018

Wannner je graag naar de Algarve wil maar niet in het massatoerisme wil zitten is dit een aanrader. De luxe van een hotel, hele nette kamers , super fijn ontbijt met elke dag een variatie. Het 4 uurtje is altijd met heerlijk zelf gebakken taart of cake, en vers fruit. Op loopafstand vind je vele lekkere restaurantjes . De twee mooie baaitjes op 10 min lopen. De eigenaren zijn erg behulpzaam bij het boeken van dagtripjes. Naast de schone handdoeken elke dag , heeft iedere gast nog twee grote badlakens ter beschikking voor aan zee. Ook superhandig zijn de parasols die je kunt lenen voor een dagje strand. Elke kamer heeft een kitchenette met een ijskast. De supermarkt is heel dichtbij. Mooi verzorgd zwembad, alles ziet er keurig uit en maakt de vakantie heel relaxed, je komt hier tot rust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

demeulemeester Rosette,
    24-6-2018

Alles was uitstekend. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters,niets is hen teveel.

Beter kan niet.

Gereisd met partner in juni 2018

Een toppy adresje

Jan & Tania,
    11-10-2017

Voor ons de eerste keer in Portugal, in de Algarve, in Casa Bela Moura.

Alles was perfect in orde zowel qua ontbijt, 4-uurtje, uiterst verzorgde en nette kamer, sympathieke sfeer, geweldige NL info door personeel, ... Wij gaan zeker nog terug en kunnen dit adresje iedereen van harte aanbevelen.

Chapeau voor het hele team ! ! ! Christophe en Sofie hebben hier iets prachtigs uitgebouwd ! ! !

Bedankt voor de SUPER vakantie. Het was genieten van begin tot einde.

Jan & Tania

Gereisd met partner in oktober 2017