Pontremoli

hotels in Pontremoli

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Pontremoli

Reviews over Pontremoli

• 8Erwin16-07-2015

Mooi oud stadsgedeelte

Hier zijn ze nog niet echt voorbereid op de toeristen. Er is zoveel moois te bezichtigen in het dorpje en omgeving maar ze zijn er echter niet klaar voor. Dringend nood aan het aantrekkelijker maken voor de toeristen. Zeker wat de natuur betreft. Men zou er mooie wandelwegen kunnen maken en meer aandacht moeten geven aan de watervallen en canyon. Er staan wel pijlen maar de weg er naar toe is niet echt duidelijk. Hier kan men meer uithalen

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

januari 2015

• 7J.10-07-2012

Pontremoli is leuk, maar niet meer dan dat!

Pontremoli is een leuk dorpje met een klein centrum. Er zijn wat winkeltjes en een kerk. Ook kun je er minimaal een tweetal supermarkten vinden. Extreem dynamisch en levendig is het dorp niet, wij hebben het zelf vooral gebruikt als opstapplaats voor de trein, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we ook dorpjes gezien hebben die saaier waren. Met een niet al te hoog verwachtingspatroon kun je jezelf er dus misschien best vermaken.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 0japjanssen29-06-2012

geen lokatie voor vertier

klein dorpje met geen accomodatie

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Rein24-06-2008

Leuke oude stad en vriendelijke mensen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd in juni 2008

• 9jasper de koster04-02-2008

Wij hadden het wel voor elkaar. Villa op een heuvel met eigen oprijlaan, tennisbaan en zwembad. Pontremoli is een overzichtelijk dorpje met heel erg aardige mensen. Leuke restaurantjes, vooral in de smalste straatjes. Ideaal gelegen voor leuke uitstapjes.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 7Henk28-09-2007

Leuk stadje, mooi kasteel, oude bruggen. Ligging in de buurt van mooi natuurpark. Ca 30 km van de kust en ca 50 km van Cinque Terre. Goede en minder goede restaurantjes die overigens om ca 19.00 of 20.00 open gaan. Dus geen strand, wel leuke wandelgelegenheid langs rivier nabij Filatera en in de bergen voor degenen die beter te been zijn.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving