We hebben een aantal aanbieders voor Pomorie voor je op een rij gezet:

hotels Pomorie

We hebben een aantal aanbieders voor Pomorie voor je op een rij gezet:

Reviews over Pomorie

heel fiin verblijf rust en ruimte ,

Toscaan,
    10-9-2018

nieuw gebouw met nieuwe mooie kamers.

Gereisd met partner in september 2018

Hetty,
    16-8-2018

Geweldig schoon hotel, goed eten, goeie bedden, schoner als daar kan in mijn ogen niet! Het personeel in de eetzaal vond ik niet vriendelijk, maar dat is dan ook echt het enige min puntje!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig, gaan zeker terug !!

Lemmens Ann,
    21-6-2018

Eerste keer Bulgarije , maar zeker niet de laatste keer. Wat een droom van een hotel. Ongelofelijk proper, heel mooie en ruime appartementen ook al hadden we All in. Het hotel lijkt heel groot en is het eigenlijk ook,maar je hebt 6 app gebouwen met elk een eigen receptie , 4 zwembaden, een heel groot strand en vele restaurants waar je kan eten dus voelt het niet zo aan. Wij hebben nog nooit zo rustig in een restaurant of een bar in een hotel gezeten. Je kan vanuit het hotel naar Pomorie wandelen langs de zee ong. 3,5 km. Voor de rest is de ligging van het hotel heel rustig en dat is ook net wat we zoeken. Wil je meer drukte, voor het hotel stopt de bus naar Nessebar(heel mooi ) of het heel drukke Sunnybeach ( zijn we niet geweest). Het eten was ook heel lekker met voldoende variatie en ook lekker warm . Kortom voor ons was het een wauw en gaan zeker teug.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch! We gaan zeker nog een keer!

Jwan,
    20-5-2018

Moderne schone hotel. Strand is perfect, in de omgeving zijn er wel wat winkeltjes maar met de bus die voor de hotel staat kan je makkelijk naar Suny beach en Nessebar gaan(aanrader) voor €3 retourtje! Zwembad is perfect in mei wel koud maar binnen zwembad maakt veel goed! We hadden een paar regenachtige dagen dus lekker binnen gezwommen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super mooi en luxe

Laurijssen,
    15-5-2018

In t voorseizoen is er nog veel dicht. En is er maar 1 zwembad gevuld. Plaatsje is niet veel. Ressort was super schoon en mooie kamers en fijne bedden.

Gereisd met partner in mei 2018