Reviews over Plymouth

Goed standaard hotel

Rinus,
    25-11-2015

Het familiehotel ligt aan een uitvalsweg van de stad, het ziet er aan de buitenkant wat vervallen uit maar het interieur is netjes en typisch Engels ingericht, er is een bar en restaurant en verder een leuke zitkamer voor de gasten met televisie en open haard die gezellig brand.

Onze kamer was nogal klein maar was verder in orde en iedere dag schone handdoeken.

Het ontbijt is dik in orde evenals het diner, nadeel is wel dat men op zaterdag- en zondagavond niet in het hotel kan eten, het restaurant is dan gesloten.

Er is ruime, gratis parkeergelegenheid bij het hotel

Ietwat gedateerd

Toine,
    9-8-2015

Prachtige ligging van dit hotel. We sliepen hier 1 nacht in een familiekamer. Schone kamer, schoon sanitair. Het complex komt wel wat gedateerd over. Mogelijk probeert men iets van een oude Britse stijl te behouden, maar nu is men toch wat in de zeventiger jaren blijven hangen. Goede bedden. Misschien toch iets moderniseren?

Acceptabel

marbanin,
    5-4-2014

3 nachten geweest voor zakelijk bezoek. Kamers ok beetje oubollig. 5 pond voor wifi maar wel super snelheid en ontvangst. Ontbijt is prima en 2x avondeten was erg goed.

Net verblijf direct aan de waterkant

Jaap Voets,
    2-9-2009

Wij hebben hier met 3 man overnacht toen we een duikweekend in Plymouth hielden. Dit hotel ligt direct aan de waterkant waar allerlei watersporten georganiseerd worden. Naast het hotel zit een duikschool en zo te zien waren er zeilboten en kano's te huur.

Onze kamer had geen eigen badkamer, maar was wel netjes en schoon. Ontbijt bestaat uit de typische engelse zware kost in buffet vorm.

mooi uitzicht op de zee,dicht bij het centrum

R van Voorst,
    13-6-2006

mooi uitzicht op de zee,dicht bij het centrum. mooie ruime 2 persoons kamers met goede bedden. in de badkamer een ligbad en een grote wastafel met goed wasgelegenheid. tv op de kamer.