We hebben een aantal aanbieders voor Plomari voor je op een rij gezet:

Reviews over Plomari

prachtige rustige locatie

Ronald Wolters,
    20-9-2015

Hotel Elia Village is een schone prachtige accommodatie, de eigenaar Panos is erg aardig en wil je overal in adviseren.Elke dag wordt je appartement schoongemaakt.Ligging is erg rustig op loopafstand van restaurants en een prachtig strand. Prachtig aangelegde tuin en zwembad met veel ligstoelen, zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Geweldige plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk kleinschalig parkje

Dieho,
    26-1-2015

Elia Village is een op en top verzorgd complex. Van zwembad tot appartementen. alles oogt modern en smaakvol. de eigenaar doet voortdurend zijn best voor je, maar gunt je ook je privacy. Wij verbleven in een huis , parterre grote woonkamer met eigen badkamer, boven luxe slaapkamer met badkamer en twee balkons met uitzcht op de olijfboomgaard en de zee . Nog geen 5 minuten lopen naar het strand, de zuidkust van Lesbos is veel mooier dan het noorden en uitstapjes zijn zo gemaakt. Plomari is een gezellige, oude provinciestad met hier en daar nog straatjes en imposante villas die herinneren aan rijkere tijden,

Gereisd met partner in september 2014

Een fantastische plek.

joke van de bovenkamp,
    19-8-2014

In alle reviews over dit mooie plekje lees je dezelfde ervaringen: Het is een prachtig complex met bijzondere eigenaren Panos en Mirsini en hun hulp Therpi. Deze mensen zijn zo gastvrij en zo bereidwillig om een goede bijdrage te leveren aan je vakantie en deze tot een waar succes te maken. We verbleven in de ruime studio. In je dromen kun je je bijna niet voorstellen dat je met tien stappen vanuit je appartement zo in een superschoon zwembad kunt duiken om daarna heerlijk op een bedje naast het zwembad in de zon of schaduw te relaxen. Bij Elia kan dit! Het eiland zelf heeft nog veel authentieks en hoewel er wel wat toeristen zijn is dit beperkt, zeker rondom Plomari. Omdat wij voor een relaxvakantie gingen hebben we niet zo veel trips gedaan. Wel willen wij een attractie noemen en wel het Olive Press Museum in Papados. Een prachtig museum informatief en zeer goed geoutilleerd. Elia Village en haar eigenaren verdienen wat ons betreft in alle opzichten een 10.

Gereisd met partner in juli 2014

Een pareltje op Lesbos!

Karin1977,
    30-7-2014

Wat een geweldig plekje; zo mooi, zo schoon, zo perfect! We hebben genoten met onze twee jonge kinderen! De eigenaar doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken, maar zonder zichzelf op te dringen. De maisonnette is heerlijk ruim, het zwembad heel schoon, de badlakens lekker zacht en de frappe (die op bestelling voor je wordt gemaakt) om te smullen! Ik wil nu al terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zo hoort het. Prima Appartement

Cees Paauw,
    22-7-2014

Heerlijke vakantie gehad in Elia Village. Aardige en zeer gastvrije eigenaar. Alles werd dagelijks goed schoongehouden. Rustig gelegen op loopafstand van een rustig mooi strand. Goede restaurants en leuk stadje (plomari) op enkele km.s afstand. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)