hotels Playa del Inglés

Reviews over Playa del Inglés

Fantastisch hotel. Net gerenoveerd, super mooi

Aukje Wapstra,
    16-1-2019

Mooi hotel. Goede ligging, mooie kamers, goed eten. Toppie

volgend jaar weer dat zegt genoeg.

Jannetje Sier,
    14-1-2019

gezellig hotel fijne bediening zeer goede bedden,goede spa engratis.heteten was dit jaar gewoon goed. zeker voor herhaling vatbaar.

Prima hotel

Leen en betty,
    12-1-2019

Prima alles is gerenoveerd eten is goed Elke dag is anders ontbijt goed kamers zijn Ruim prima badkamer met stortdouche mooi zwembad spa wellness is een aan raader mooie tuin met ligstoelen en een goeie ligging van het hotel dicht bij het strand en winkes

Geweldig!!

J.P.M. Dekker-Voorbraak,
    12-1-2019

Even in december nog van de zon genoten, en wat een super hotel. Alles netjes schoon, super grote kamer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten van het uitgebreide en gevarieerde buffet. vanuit het hotel loop je meteen het centrum in, dus alles lekker lopend te doen. Echt een aanrader! Gaan hier zeker nog vaker naar toe!

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 14-1-2019

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Fabienne L

Guest Relations

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

De zon doet je terug komen.

Wim De Jong,
    10-1-2019

Zeer vriendelijk personeel. Prima keuken met ruime keuze. Zeer slecht animatieteam met kapot en incompleet materiaal, véél onnodige herrie rond zwembad en terras,de muziek staat de hele dag te loeien. Veel te veel rumoerige kinderen. Toiletten in openbare ruimtes zeer onvoldoende te weinig én vaak defect. Balkons brokkelen af waardoor stukken van het zonneterras zijn afgezet. Veel bezoekers uit Noord Europa en Italië,die zich niet altijd weten te gedragen