Playa del Inglés

Hotels Playa del Inglés

De Spaanse badplaats Playa del Inglés vormt het toeristische hart van Gran Canaria. En niet alleen bij jongeren is deze badplaats populair, ook gezinnen brengen graag hun vakantie in Playa del Inglés door. Kinderen ravotten lekker op het strand, terwijl ouders toekijken vanaf hun comfortabele zonnebed. In Playa del Inglés kom je lekker tot rust en wanneer je graag de drukte wilt opzoeken dan loop je zo via de strandboulevard naar het bruisende centrum. Gaat het al kriebelen en wil je ook verblijven in een van de mooie hotels in Playa del Inglés? Lees dan voordat je gaat boeken even verder en ontdek de verschillende soorten hotels in Playa del Inglés.

Soorten hotels in Playa Del Inglés

De meest prachtige hotels sieren de kustlijn van Playa del Inglés. Welk hotel je kiest, hangt af van wat jij en je reisgezelschap belangrijk vinden. Verblijf je liever nabij gezellige restaurants of wil je binnen no-time op het strand zijn? Reis je alleen met je partner of samen met je gezin? Wij hebben verschillende hotels in Playa del Inglés voor jou geselecteerd zodat je makkelijker je ideale hotel kunt kiezen.

Hotel Atlantic View (Sunprime) ligt op loopafstand van Shopping Centre Yumbo en wordt geprezen om haar uitgebreide ontbijt en prachtige zwembad. Hou je van rust en ben je niet zo van de animatie dan zit je in dit adult only hotel helemaal goed. Etman vindt deze kalmte heerlijk: ‘Het is een hotel voor een goed boek bij het zwembad en ‘s avonds een cocktail bij de bar of eventueel de stad te verkennen.’

Bij Aparthotel Sol Barbacán is het puur genieten met het hele gezin. Met een enthousiast animatieteam en heerlijke zwembaden hebben de kinderen de tijd van hun leven. Jan Reinier komt met zijn gezin graag terug: ‘Voor de 6 keer weer naar Sol Barbacan. Een zeer plezierige vakantie gehad. De kinderen hebben het er naar de zin en dus wij ook. Veel gezinnen met jonge kinderen, maar ook oudere jeugd. Een echt familiepark waar iedereen op zijn plek is’.

Op maar vijf minuutjes lopen van het strand ligt Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess. Een van de luxere hotels in Playa del Inglés waar je vanaf dag één in de watten wordt gelegd. Je start je dag met een schitterend uitzicht op zee om vervolgens aan te schuiven aan het luxe ontbijtbuffet met verse jus. Voor een beautybehandeling of ontspannende massage kun je terecht in het sfeervolle wellness center van het hotel. Saskia vertelt in haar review: ‘Het is een mooi, net gerenoveerd hotel, personeel is zonder uitzondering vriendelijk, schoonmaak van de kamers is echt heel goed, net als het eten. Veel variatie, vers, echt heerlijk!’

Heb je al een keuze kunnen maken? Of wil je toch graag nog even de hotels op je gemak bekijken. Klik dan hier en ontdek de populairste hotels in Playa del Inglés.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Gran Canaria

Bekijk alle plaatsen

hotels Playa del Inglés

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Kras
Kras