Sorteren

Reviews over Playa del Inglés

Top vakantie gehad!

Jannie Westenbroek
    13-11-2018

Heerlijke kamers, goed bed, top zwembaden met aan de SPA kant 4 jacuzzi’s buiten! Enorm genoten! Mooi hotel en vriendelijk personeel, alleen bij uitchecken niks gevraagd of we het leuk hebben gehad oid, hoort er wel bij vind ik. Ontbijt was ook top! Veel keus :-)

Joy
    11-11-2018

Prachtig hotel , heel lekkere eten. Gelegen vlakbij grote strand en gezellige restaurantjes. Geweldige animatieteam. Entertainment de hele dag. Echt om aan te raden.

Aangenaam, kom zeker nog terug

Walter Verelst
    9-11-2018

De renovatie aan het hotel iss geslaagd. Eten goed. Minpunt je kan niet meer buiten eten. Te weinig plaats om buiten te zitten na het eten. Avondanimatie matig

En weinig plaats om de animatie te beleven. Voor mij toch een goed en leuk hotel

Leuke vakantie

Perdon
    8-11-2018

Op de dag van vertrek konden we alleen ontbijt en koffie krijgen tegen betaling. Dit ondanks dat we all inclusive hadden. Vakantie was geweldig. Hotel in 5 jaar qua service erg achteruit gegaan. De dag van vertrek vervalt all inclusive. Viel ons zwaar tegen. Andere jaren was dat nooit.

Goed maar druk

Gea stoel
    8-11-2018

Druk maar goed hotel, personeel zou wat vriendelijker kunnen zijn.

Service kan beter, als je vraagt waarom jij geen bvn op je tv hebt en je buren wel , word er gezegd ach die zender verdwijnt toch, slaat nergens op en geeft niet echt betrokkenheid aan. De liften zijn een drama, je staat soms 10 tot 15 minuten op een lift te wachten.

Het eten is prima ! En de Spa is ook geweldig! Kamer en bedden ook dik in orde!