Sorteren

Reviews over Playa del Inglés

uitstekend

ken
    21-7-2018

weinig op aan te merken zeer goed rustgevend hotel ! het personeel is overal even vriendelijk en je wordt goed geholpen ! het eten is dik in orde zowel S'morgens smiddags, als savonds ! de kamers zijn heel mooi alleen hadden we een kamer waar nog niet alles in orde was maar dat werd allemaal heel goed opgelost !! dus zeker een aanrader

Prima, fijn hotel!

A. Reijnen
    20-7-2018

Bull Spa Escorial is een prima hotel: mooie kamers, ruime badkamer, groot balkon; daarnaast uitstekend eten en vooral: zeer vriendelijke bediening/personeel. Het hotel is onlangs gerenoveerd, en op sommige plekken zijn ze nog bezig met opknappen [waar je overigens weinig last van hebt]. Wij hebben genoten van ons verblijf!

Mooi Hotel maar???

Jaap Haalboom
    19-7-2018

Inderdaad een mooie en netjes Hotel. We zijn hier 3 jaar gelden ook geweest en dat beviel ons toen wel! Dus dit jaar maar weer eens terug geweest. En zoals eerder geschreven, het eten is echt slecht geworden en elke dag van de kaart eten wordt je ook zat. Buffetrestaurant is in de middag en avond gewoon slecht. Smaakloos, saai en eentonig. Jammer want wij zouden graag weer terug keren naar dit gezellige Hotel. Alleen voor het eten gaan we niet meer terug! Personeel geweldig leuk en gezellig/vriendelijk. Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker maar omdat nu elke middag te gaan doen? Slecht voor als je toch niet te dik terug wilt keren naar huis. Kamers schoon, zwembad schoon en genoeg ligbedjes. Wel handdoekie leggen! Dit Hotel krijgt van mij geen 8 meer door het eten maar blijft altijd goed voor een 7 plus!

1x is genoeg

Evi
    17-7-2018

Het is een prachtig hotel maar het eten is echt 3x niks. Ligging is perfect en er is vanalles te doen! Voor deze 1e keer was het leuk maar geen 2e keer voor ons ivm het eten

Heerlijke vakantie

Mariëlle
    16-7-2018

Een prachtig hotel! Elke morgen wordt de kamer netjes schoongemaakt. De bedden zijn overigens wel erg hard en de kamers zijn erg gehorig. Eten is goed en lekker, elke avond een ander thema. Elke avond muziek/optreden wat zorgt voor gezellige avonden! Bij het uitchecken hoefden we alleen maar onze pasjes in te leveren. Er werd geen interesse getoond hoe we het hadden gehad. Uiteindelijk een heerlijke, ontspannen vakantie.

Playa del Inglés scoort een 7,7 uit 10, op basis van 2681 reviews