• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Playa del Inglés

Reviews over Playa del Inglés

Een fantastisch hotel. Mooie ligging. Veel rust.

Fam. Nijhuis, 16-2-2018
    De medewerkers kennen hun gasten; ze weten uit welk land ze komen. De medewerkers kennen binnen de kortste keren de wensen van hun gasten. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Ontbijt en diner-buffet zijn verrukkelijk en uitgebreid. Zeer schoon en goed onderhouden hotel. De kamers zijn mooi, vooral de kamers met uitzicht op zee. Ruim en mooi balkon met veel privacy. Enige nadeel is dat de kamers een bad hebben met een brede uitstap-rand. Een douche zou prettiger en veiliger zijn. Voor het overige alleen maar lof. Het hotel is niet geschikt voor kinderen; er zijn geen faciliteiten voor kinderen. Het merendeel van de gasten is gepensioneerd. Veel gasten uit Duitsland, Engeland en Scandinavie. Al met al een heel mooi hotel, prachtig gelegen aan de duinen met veel rust. Wij gaan in november terug.

Super, geweldig, voortreffelijk

Manon, 13-2-2018

Een hotel alleen voor volwassenen.

Alles was goed. Niets was minder

Gewoon weg een geweldig hotel.

Cora, 11-2-2018
    Een heerlijk hotel met mooie kamers en prima bedden. Het eten is voortreffelijk. En het entertain team doet goed zijn best. En de live muziek 's avonds was heel goed en gezellig. En vanuit het hotel loop je overdag heerlijk naar de boulevard of straks. En 's avonds naar de playa's of centrums. Voor te shoppen of lekker iets te eten of drinken.

Redelijk hotel maar neem geen kamer aan de snelweg

Familie Boonstra, 10-2-2018

Nette kamers, prima personeel en schoon hotel. Eten en vooral de koffie middelmatig.

Koffie apart op terras besteld, was wel goed. Wat touroperator niet vertelt, is dat de achterzijde grenst aan de snelweg. Wij hadden het uitzicht op 8 rijbanen met het nodige lawaai en bijbehorende uitlaatgassen. Later tegen bijbetaling een andere kamer met zeezicht kunnen krijgen. Dit was een prima kamer met prachtig uitzicht aan de andere kant van het hotel. Hiervan hebben we bijzonder genoten. Als ik opnieuw voor dit hotel zou kiezen, zou ik erop staan een kamer met zeezicht te krijgen en logies met ontbijt nemen.

Geweldig

Anja, 10-2-2018

In 1 woord geweldig!

Mooie kamers(hotel) vriendelijke mensen en super eten, nog nooit zo uitgebreid en goed gegeten!

Voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met kleine kinderen(buggy) is het wel even behelpen ivm met trappen maar je kunt met een omweg wel overal komen.

Een aanrader voor een weekje uitrusten en genieten!

Playa del Inglés scoort een 7,6 uit 10, op basis van 2646 reviews