Sorteren

hotels Playa de Palma

Reviews over Playa de Palma

Goed hotel. Receptie matig.

Leo V
    14-10-2018

+ Kamers prima, keuken goed.

- Restaurant vaak overvol (wachttijd!),

Lift capaciteit te klein.

- bij vertrek ontbijt tussen 7 en 8 uur niet mogelijk.(wordt niet gemeld)

Uitstekend hotel

Roland D
    2-10-2018

Mooi gerenoveerd hotel. Uitstekend gelegen kort bij boulevard maar toch rustig. Vriendelijk personeel. Alles netjes onderhouden . Kamers perfect gekuist. Eten zeer goed en gevarieerde keuze. Voor zwembad liefhebbers is het wat klein en ook niets voor kinderen buiten voorzien. Waren grotendeels oudere gasten. Een hotel zeker om terug te gaan.

Geweldig

Elise Hogenelst
    25-9-2018

Mijn dochter en ik hebben genoten ! Kamers, eten, personeel etc. het was allemaal geweldig, Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Fantastisch!

Michelle van der Weegen
    20-9-2018

Het Sant Jordi is werkelijk enorm gaaf! Het ochtend als het avond eten was gigantisch! Heel veel keuze voor elk wat wils. De kamers tip top het personeel uitmuntend m.a.w fantastisch Ook het zwembad is heerlijk en dat allemaal voor die prijs? Niet normaal Volgend jaar gaan we weer Joepie!

Uitmuntend

M. Van der Werf
    16-9-2018

Een super goed hotel, direct aan zee, met een fantastisch uitzicht vanaf je balkon.

Slecht is het roken op het terras, bijna alle gasten roken op het terras, en ik als astma patiënt wordt dan verplicht om binnen te zitten.