hotels Playa de Palma

Reviews over Playa de Palma

We hebben het Playa de Palma-virus te pakken.

Wim Tromp,
    1-12-2018

Hotel en appartementen liggen dicht bij het strand. Hotel staat bekend om uitstekende keuken. Uiterst vriendelijk personeel. Prima verzorging en schone kamers. Geen handdoeken leggen bij het zwembad. Playa de Palma ligt niet ver van Palma de Mallorca en het vliegveld. Er zijn diverse excursies te boeken.

Aanrader voor jeugd!

Nikki,
    27-11-2018

We waren met een groep van 5 personen en hadden 2 x 3 persoonsappartement. Wij zijn allemaal rond de 21 jaar en hadden dus een prima vakantie. Er is niet veel te beleven voor kleine kinderen maar voor de wat oudere jeugd is dit een super locatie. Dichtbij de boulevard, een mooi zwembad, een bar met cocktails en heerlijke tosti's. Het is er rustig en er loopt iemand rond bij het zwembad om je te bedienen. Dagelijks werd er schoongemaakt en het beddengoed en handdoeken verschoond.

Gewoon goed.

Elize,
    19-11-2018

Mooi hotel, super schoon maar wel erg gehorig.

Geweldig! Top hotel!

Fam. van Schaik,
    7-11-2018

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

Fantastische vakantie!

v/d Kwast,
    22-10-2018

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!