Playa de Muro

Reviews over Playa de Muro

Heerlijk Resort

Denise,
    6-4-2019

Wat hebben wij het naar ons zin gehad! Niet te groot complex en het eten was heerlijk. S’avond een leuke dhow van de animatie om naar te kijken. Kamers waren super schoon en helemaal nieuw. Enige min punt vonden wij, je kan wel lopen naar het strand, maar als je naar de beachbar van het resort wilt moet je met een busje om dat het te verweg is. Het busje gaat ook maar op een paar tijden.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Regine De Decker,
    1-4-2019

Het was een all-in. Maar echt de moeite waard. Ten alle tijde Cava te verkrijgen maar ook andere coctails. Ook het eten was super. En de kamer was top, zeer proper en compleet.

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader, gewoon doen!

Erika Nooteboom,
    1-3-2019

Wat een relaxt hotel....zalig! Het hotel is volledig gerenoveerd en modern ingericht. Veel ruimte overal. De hotelkamers zijn krapper maar ook modern ingericht, fris, alles is goed. Het bed slaapt heerlijk, de douche is prettig. De eetzaal zeer ruim en volop keuze, lekker eten ook. Het zwembad groot en relaxt. Het allerfijnste is nog wel dat er geen kinderen zijn! Wat een verademing! Zelf moeder van 4 kinderen dus ik kon echt even een weekje ontspannen zonder gedrein en gejengel of rennen in een eetzaal. Het is ons zo goed bevallen dat we in 2019 weer een weekje naar dit hotel gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastich. Voor herhaling vatbaar.

Miranda,
    2-12-2018

Het was heerlijk! Ik ben hier geweest met een groepje vrienden, we zijn allemaal tussen de 20 en 27 jaar. Het was top! We waren met zn 8en, en we hadden 4 kamers. De prijs viel heeeel erg mee! We waren veel minder kwijt dan verwacht. De kamers waren top, en super schoon. Bedden opgemaakt. Heerlijk uitzicht. De service was ook perfect. Ik had een aantal vragen en werden meteen uitgebreid en aardig beantwoord. Het eten was beter dan verwacht, vers en warm. Er waren ook kinderen aan t spelen in een speciale kinderhoek, dus ze zaten niet overal doorheen te rennen. En het zwembad... pfoe! Heerlijke temperatuur, best groot, en hygienisch, er zaten geen bladeren of iets in. Deze bestemming ga ik zeker vaker heen. Echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig hotel

Dorien Mulkens,
    2-11-2018

Mooi hotel direct aan zee 🌊🌊🌊

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl