Playa de las Américas

Playa de las Américas

8.3Fantastisch

Score uit 1954 reviews

Op zoek naar een hotel in Playa de las Américas? Dit is veruit de populairste badplaats op Tenerife onder toeristen. En dat is natuurlijk niet voor niets. Naast hotels vind je hier vele restaurantjes, winkels, bars en boulevards is het hier altijd gezellig. Zelfs ‘s nachts is er hier altijd iets te doen. Tot in de late uurtjes geniet je van een Spaanse Sangria op het terras of in een club. De volgende dag kom je helemaal tot rust aan een van de mooie zandstranden.

Lees meer over Playa de las Américas

hotels Playa de las Américas

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

Corendon
Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl

Over Playa de las Américas

Populaire hotels in Playa de las Américas

Op zoek naar een hotel in Playa de las Américas met een uitgebreid all-inclusive concept? Dan ben je bij Hotel H10 Conquistador aan het goede adres. De hele dag door geniet je van verschillende buffetten, snacks en ijsjes. Of laat je eens goed verwennen bij het steak restaurant of het Senses restaurant.

Helemaal tot rust komen en ontspannen in Playa de las Américas? Boek dan zeker Hotel Sunprime Ocean View. Door de adults only formule en de Scandinavisch ingerichte kamers kom je hier helemaal tot rust. Of geniet in het bubbelbad onder het genot van een verkoelend drankje.

Op zoek naar hotels in Playa de las Américas voor een echte zon, zee en strandvakantie? Dan zit je eigenlijk goed in bijna elk hotel in Playa de las Américas. Geniet bijvoorbeeld van de luxe bij Hotel Best Tenerife waar je niets te kort komt. Aan het zwembad is het heerlijk op een ligbedje en op het zonneterras geniet je van de Spaanse temperaturen. Via de trap sta je zo met je voeten in het zand en werk je aan je kleurtje.

Weer & Klimaat Playa de las Américas

Dagen regen624320003355

Reviews over Playa de las Américas

• 9De Wilde Ivan10-10-2010

leuke plaats

Het is een leuke plaats om te verblijven. Je kan er rustig wandelen, een leuk terrasje doen en gezellig shoppen. Je kan ook mooie uitstappen doen.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Lilian12-10-2010

Gezellige plaats

Gezellige plaats, zon zee strand, winkeltjes, terrasjes. Ook kun je hier uitgaan, maar het is niet grootschalig wat ik persoonlijk prettig vond. Kijk alleen uit met opdringerige afrikanen die je haar willen invlechten e.d.

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9rojal10-11-2010

leuke combinatie van strand en ontspanning

samen met mijn vriend hier naar toe geweest. We hebben 2 weken hier gezeten en hebben veel gezien. El Teide is zeker de moeite waard, een 'must-see'. Het uitgaan was erg leuk, soms wel wat last gehad van drinkende Britten, maar als je de juiste tent vindt, kun je goed genieten. Waterpark siampark, was ook erg leuk. Zorg wel voor iets als waterschoenen, want de tegels die ze daar gebruikt hebben zijn gloeiend heet!! Het weer was erg lekker!

• 7Omgeving
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8wissink.f (Den Haag)27-01-2010

Voor jonkies ideaal

strand grijs zand ,inmense lange gevarierende slingerende boulevard, vele eettentjes. auto huren en o.a de vulkaan de Teide en de samaria kloof bezoeken is leuk. Verder goed nachtleven veel dancings. Let op straat spelletje balletje-bal- letje.......ook veel straatverkopers. N.B er zijn ook goede zand-stranden, maak maar een rit langs de kust.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in januari 2010

• 9willem en ans17-09-2009

top

tenerife is een echte aanrader wij zaten midden in het centrum hotel las palmeras het was super alles in de buurt strand zon en cafe cafe amsterdam is een geweldige kroeg niet vergeten naar toe te gaan verder veel gewinkeld en mooie excursies gedaan

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2009

• 9jens25-10-2009

mengeling vn shoppen en cultuur

Playa de las americas biedt heel wat winkels(ook merkwinkels als Zara,Mango) en biedt de mogelijkheid om zeer mooie wandelngen te maken naar los christianos als naar playa fanabe. Wel is alles gericht op de engelsen waar ze nu de tol voor betalen

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Wieneke Ruesink25-08-2010

Een relaxte gezellige vakantie!

Wij zijn van 14-07-10 tot 23-07-10 voor het eerst naar Tenerife geweest, naar het plaatsje Playa de las Americas. We verbleven in een appartementen complex. Er is echt een hele grote boulevard met volop restaurantjes, voor ieder wat wils. We hebben dit jaar niet in de zee gezwommen. Omdat het een vulkanisch eiland is, liggen er veel stenen in zee. Wel was er een strand waar geen stenen lagen, maar daar moest je voor 1 ligbedje en 1 parasol 10 euro per dag betalen! Dus wij bleven bij ons eigen zwembad. Excursies zijn wel prijzig, wij hebben er een gedaan. Wij zijn naar het Loro Parque geweest, hier wordt ook overal reclame voor gemaakt. Het is de moeite waard om daar naar toe te gaan. Vooral voor de orcashow! Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie achter de rug!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8A.C. van Batenburg13-01-2017

Heerlijk

Heel gezellige plaats. Vanuit het hotel sta je direct in de winkelstraten. Ook kan je heerlijk langs de boulevard lopen, zowel richting Playa de las Americas als naar Los Christianos. Veel restaurantjes en bars, erg gezellig.

• 7Zorg voor natuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9diana10-05-2016

Goed verzorgd en schoon.

Playa de las Americas is een superschone stad,alles goed geregeld qua verkeer.Hondenpoep wordt netjes opgeruimd door de eigenaren.Ik kan het iedereen aanraden.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Gonny van Heerde30-08-2015

fantastich

mooie omgeving veel winkels en restaurant en uitgaan gelegenheden

• 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur