hotels Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Prima uitvalbasis voor omgeving

Coco, 30-10-2017
    Prima hotel, centraal maar rustig gelegen. Op 2 minuten loopafstand van strand en om de hoek van hoofd/winkelstraat. Goed ontbijt met lekkere koffie. Aardig en servicegericht personeel. Matras was wat hard. Parkeren op terrein wel aan de dure kant €10 per nacht.

een "thuis" gevoel

marleen, 28-10-2017
    gemoedelijk hotel, niet te groot, zeer netjes, lekker eten, prima accomodaties, zeer vriendelijk personeel, enig minpuntje, als je geen auto of fiets ter beschikking hebt, het ligt iets buiten het centrum, maar is daardoor extra rustig

Voor herhaling vatbaar

Lad2912, 30-9-2017
    Je krijgt waarvoor je betaalt. Heerlijke 12 dagen gehad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel zowel achter de receptie, achter de bar, in het restauraunt en de dames die de kamers en de rest van het hotel brandschoon hielden. Geboekt op basis van all inclusive. Snap niet dat mensen zich kunnen beklagen over het eten, misschien misten ze wel de echt hollandse pot. Uitgebreide buffetten voor zowel ontbijt, lunch en diner. Zoveel keuze, dat past echt bij een 4 sterren hotel. Kamers zijn groot, brandschoon en heerlijk koel. Badkamer wel een beetje gedateerd. In september stelt animatie (gelukkig) niet veel voor. Zwembadwater was ijskoud maar wel erg schoon. Net als de ruimte rondom het zwembad brandschoon. Voldoende ligbedden en parasols. Helaas denken een heleboel mensen daar anders over. Misschien kunnen ze geen nederlands, spaans, engels, frans of duits lezen. Ook begrijpt men niet dat het volgens de spaanse wetgeving verboden is om opblaasmateriaal zoals luchtbedden etc te gebruiken in het zwembad. De shopaholics hoeven maar 200 meter te lopen en ze zijn in hun Walhalla. Het mooie, schone en goed onderhouden strand ligt op ca. 500 meter. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar dus weer.

Leuk hotel met gezellige omgeving

Ramona, 12-8-2017

Na het lezen van de recensies wilde ik bijna omboeken.

Toch gegaan en gelukkig meegevallen.

Zwembad is best klein en je moet op tijd je handdoek wegleggen anders heb je geen plek.

Strand is 10 minuutjes lopen.

Leuke animatie voor alle leeftijden kinderen.

Wij hadden een grote nette kamer en een super groot balkon op de hoek aan 2 zijdes.

Badkamer wat verouderd maar prima.

Sommige delen van het hotel wat verouderd maar oogt over het algemeen gewoon netjes.

Iedere dag wereld onze kamer goed schoongemaakt.

Het eten was lekker en veel variatie.

Altijd iets vers op de plaat gebakken.

Wij hebben het hier goed naar ons zin gehad.

Platja d'aro zelf ook gezellig met veel gewone winkels en leuke kermis.

Prijs/kwaliteit zeer goed

Lexke, 1-8-2017

4-persoonskamer zeer ruim en met veel decoratie.

Service zeer goed, eten zeer goed. Prijzen voor extra's en drank zeer goed, lager dan bij ''ons''. Rustig en mooi gelegen.

Wel een ouder hotel dat aandacht nodig heeft.

Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,2 uit 10, op basis van 474 reviews