Sorteren

hotels Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Fantastisch hotel op het Parkeren na

Jorick
    17-8-2018

Een zeer prima hotel !! De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het ontbijt was prima!

De goed en luxe uitziende kamers worden elke dag keurig schoongemaakt, de service is er ook prima bij het doorgeven van de kapot douchekop werd deze direct vervangen. Het sanitair van de kamer is geweldig, erg moderne badkamer met stort douche.

Het enige nadeel bij dit hotel is dat de parkeer gelegenheid drama is de eigen parkeerplaats zit snel vol en je bent aangewezen op plekken in de wij rondom het hotel, dit is dat helaas ook een reden voor ons om niet terug te keren wanneer we met de auto gaan...

gezellig hotel en vriendelijk personeel

Miranda
    2-8-2018

Ontzettend aardig en gastvrij personeel. Leuk, schoon en gezellig hotel om te verblijven. Perfect gelegen. Heerlijk ontbijtbuffet! Wij komen zeker nog eens terug!

Heerlijk!

Coco
    25-7-2018

Heerlijk, centraal maar rustig gelegen hotel. Vriendelijke staff en uitstekende kamers. Ontspannen sfeer en lichte kamers. Prima bedden en ruime kamer.

een "thuis" gevoel

marleen
    28-10-2017

gemoedelijk hotel, niet te groot, zeer netjes, lekker eten, prima accomodaties, zeer vriendelijk personeel, enig minpuntje, als je geen auto of fiets ter beschikking hebt, het ligt iets buiten het centrum, maar is daardoor extra rustig

Voor herhaling vatbaar

Lad2912
    30-9-2017

Je krijgt waarvoor je betaalt. Heerlijke 12 dagen gehad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel zowel achter de receptie, achter de bar, in het restauraunt en de dames die de kamers en de rest van het hotel brandschoon hielden. Geboekt op basis van all inclusive. Snap niet dat mensen zich kunnen beklagen over het eten, misschien misten ze wel de echt hollandse pot. Uitgebreide buffetten voor zowel ontbijt, lunch en diner. Zoveel keuze, dat past echt bij een 4 sterren hotel. Kamers zijn groot, brandschoon en heerlijk koel. Badkamer wel een beetje gedateerd. In september stelt animatie (gelukkig) niet veel voor. Zwembadwater was ijskoud maar wel erg schoon. Net als de ruimte rondom het zwembad brandschoon. Voldoende ligbedden en parasols. Helaas denken een heleboel mensen daar anders over. Misschien kunnen ze geen nederlands, spaans, engels, frans of duits lezen. Ook begrijpt men niet dat het volgens de spaanse wetgeving verboden is om opblaasmateriaal zoals luchtbedden etc te gebruiken in het zwembad. De shopaholics hoeven maar 200 meter te lopen en ze zijn in hun Walhalla. Het mooie, schone en goed onderhouden strand ligt op ca. 500 meter. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar dus weer.

Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,2 uit 10, op basis van 474 reviews