hotels Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Correcte prijs. De kans is groot dat ik hier terug

Lydia Wijnants,
    28-10-2018

Goed gelegen hotel, dicht bij zee en centrum. Zeer vriendelijk personeel. Propere basic kamer. Dagelijks zuivere handdoeken. Goed ontbijt.

Geweldig hotel, zeer aanbevolen!!

Vincent Jongepier,
    24-10-2018

Heerlijk hotel, geweldige locatie, strand en winkelstraat op loopafstand maar, gelegen in een rustig straatje. Met een heerlijk terras onder palmbomen. Zowel de eigenaresse als haar personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen en hebben bijvoorbeeld heel veel tips voor leuke uitstapjes. Zo kun je er fietsen huren (met kaart van de omgeving en suggesties voor leuke routes). De kamers zijn ruim en schoon, met balkon. Royaal ontbijtbuffet met veel keus. Wat mij betreft een 5 sterren hotel, allen de prijs is die van een 2 sterren hotel. Zeer aanbevolen!!

Lekker dicht bij centrum

Steenvoorden,
    27-9-2018

Leuk hotel dicht bij strand

G&R,
    8-9-2018

Fantastische lokatie, dicht bij strand, zeer vriendelijk personeel.

Prima

Linda,
    19-8-2018

Prima hotel kamers groot, schoon en keurig onderhouden. Zwembad wat verouderd. Ontbijt lekker en gevarrieerd. Personeel vriendelijk en verzorgd. Prijs kwaliteit prima.