• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Plakias

Prima

Jeanette, 6-2-2018

Mooie accommodatie. Alles netjes schoongemaakt.

Wel erg afgelegen maar super locatie om te snorkelen/duiken.

Voor ons het perfecte hotel

Gerda en René, 17-10-2017

Hotel Alianthos Garden is perfect gelegen aan de rand van Plakias en op 100m van het brede zandstrand. Er is een mooi zwembad

Het is een prachtig hotel dat goed onderhouden wordt. De leidinggevenden op alle niveaus leveren prima werk.

Alle personeel is supervriendelijk en steeds bereid om te helpen, of een babbeltje te slaan.

Verwacht in Alianthos Garden geen groot internationaal buffet. Wel een ruim assortiment Griekse en Kretenzische gerechten. En alles op de juiste temperatuur.

Onze kamer was ruim en beschikte over voldoende opbergmogelijkheden. Dagelijks werd er netjes gepoetst, en om de 2 dagen werd het bedlinnen ververst.

Het enige minpunt was de wifi-ontvangst, op sommige momenten, op de kamer. Als er veel gebruikers waren, dan kon die al eens wegvallen

Bedankt, iedereen van Alianthos Garden, we hebben hier een fantastische tijd doorgebracht.

Geweldig!

Anja, 13-10-2017

Het was een heel mooi resort, vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken.

Elke dag word er volop schoon gemaakt op de kamers en ook elke dag schone handdoeken.

Het eten was heerlijk en volop keuze je kon het niet zo gek verzinnen of we hebben het de afgelopen 10 dagen voorbij zien komen, het buffet werd telkens weer aangevuld.

De wifi is alleen in de lobby beschikbaar maar wij vonden dat eigenlijk wel fijn, wij gaan op vakantie om te genieten en niet om constant in contact te zijn met de rest van de wereld!

En als je de omgeving wil zien zijn er verschillende mogelijkheden, wij hebben een auto gehuurd dan kan je gaan en staan waar je wilt.

Voor ons een absolute aanrader.

fantastisch

F. Linden, 8-10-2017

Super hotel,ideale uitvalbasis om Kreta te verkennen,perfecte ligging ver weg van alle drukte, maar toch niet afgelegen, heel dicht bij het strand, restaurantjes, supermarkt, winkeltjes. Super vriendelijk personeel dat altijd klaar staat om je met een glimlach te helpen. Aan de mensen van de receptie kan je wandelingen vragen die vanaf het hotel vertrekken die echt de moeite zijn. Heel mooie kamer, met zijdelings zeezicht ook. Het eten is er elke dag een feest, je kan er ook heerlijk buiten zitten om te eten. Heel mooi hotel ook wat betreft de bar, de receptie de zithoek alles wat mooi in mekaar verweven is en toch apart.

En ook heel proper.

Kortom het was er zalig vertoeven en gaan er zeker en vast nog eens terug naar toe.

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 13-10-2017

Dear F. Linden

Thank you for sharing your opinion with us.

We feel really satisfied that you had a most enjoyable stay here and that you highly praised our facilities, services and offerings at all these levels.

We are looking forward to welcome you again in our hotel.

Fijne accommodatie. Mooie kamers.

Hans, 6-5-2017
    Voor het stenen strand voor het hotel zijn waterschoenen noodzakelijk.
Plakias scoort een 8,3 uit 10, op basis van 183 reviews