• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Pisa

Goed hotel voor bij Pisa

Bianca, 31-7-2017

Hier hebben wij 2 nachten verbleven. Accommodatie is prima en zit vlakbij pisa. Hotel heeft zelf fietsen die je zo gratis kan pakken, leuk om met de fiets pisa te verkennen. Ontbijt heel uitgebreid en super! Echter s'avonds gegeten in het restaurant, wij vonden dit niks. De prijsverhouding was hoog met de porties vergeleken, aanrader is de pizzeria om de hoek richting het ziekenhuis.

Bedden waren wat aan de hardde kant, mja echt lekkere bedden hebben ze nooit in een hotel.

Goed hotel!!

san ranieri pisa, 18-5-2017

Hotel ligt een stukje buiten de stad, maar met de bus Lam Blu goed te doen 15 min. Buskaartje goedkoop als je er meerdere tegelijk koopt (10 kaartjes voor 9 euro) kaartjes zijn 70 min geldig. Vanaf airport een keertje overstappen op het station pisa. 1 kaartje voldoende vanaf airport tot hotel.

Ontbijt was uitgebreid en zijn bereid iets extra's te maken als je net een ander ei of koffie ofzo lust. Voor italie is het zeer uitgebreid! Mooi terras op de 1ste verdieping om lekker rustig te zitten. Kamers zijn netjes met fijne douche en wifi op kamer. Beneden internet-point waar je gratis gebruik van kan maken en eventueel printen.

prachtige vakantie

familie Naten, 9-8-2016
    mooie zwembaden, zeer vriendelijk personeel, prachtig lounge strandbar/restaurant, zeer lekker eten, propere kamers (Italiaanse stijl).

Super hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding!

Tim, 7-8-2016
    Wat een goed hotel voor die prijs! Top locatie vlakbij het station waar wij veel gebruik van gemaakt hebben en dichtbij gezellige restaurantjes. Ook het ontbijt was heerlijk en gevarieerd waardoor je elke ochtend een goede start maakte. Het personeel heeft ons verrast met goeie tips; gelijk bij aankomst kregen we een plattegrond mee met favoriete restaurants van het personeel. Maar daarnaast stippelde de man achter de receptie voor ons ook een goede route uit om door Pisa te lopen en liet zien welke restaurantjes speciaal voor ons (jongeren) leuk waren, ideaal! Het was ook een fijn idee dat de man zelfs met ons mee naar buiten liep de weg wees en wat vertelde over de mensen die rond het hotel zwierven, zij zagen er namelijk niet uit als uiterst betrouwbaar maar de receptionist vertelde ons dat ze echt niks zouden doen, daarin tegen moesten we wel opletten voor zakkenrollers bij de toren. Kijk daar heb je wat aan! De kamer beviel ons ook goed, we hadden eigenlijk geen hoge verwachtingen maar dit was veeel beter dan wat we verwacht hadden. Heerlijk schoon en best groot, ook de airco was zeer fijn. Toen we vertrokken, wat we helemaaaal niet meer wilde, kregen we zelfs een afscheidscadeautje, lief toch? Kortom, een super hotel voor een weekje Toscane. Wij hebben genoten!

prima voor een kort verblijf

ronaldengaby, 2-5-2016
    heel erg oud en minimaal comfort. Slecht ontbijt, beangstigende lift. Het grote voordeel is dat je midden in de stad zit en dat het ontzettend goedkoop is. Vriendelijk personeel.
Pisa scoort een 7,6 uit 10, op basis van 239 reviews