Pirgi Thermis

Reviews over Pirgi Thermis

Gemoedelijk hotel direct aan het strand!

Naomi,
    3-6-2017

Dit hotel is super gezellig en perfect gelegen vlakbij de hoofdstad van Lesbos maar toch in een rustig gedeelte direct aan het strand. Met prachtige zonsopgangen, heerlijk ontbijt en veel faciliteiten en vermaak is dit het perfecte hotel voor natuurliefhebbers die houden van gezelligheid, maar ook waarde hechten aan duurzaamheid. Verwacht daarom eenvoudige kamers, gern luxe, maar wel veel sfeer, service, lekker eten en eigen verbouwde groenten!

Gereisd zakelijk in mei 2017

Een hotel om zeker eens naar terug te keren

Bonnie,
    31-5-2017

Votsala is een hotel/complex waar je helemaal jezelf kunt zijn. Je kunt er doen en laten wat je wilt, zolang je anderen en de omgeving maar respecteert. Je voelt je er thuis en dat is ook precies wat de eigenaren willen. De kamers vind ik fantastisch! Verwacht geen luxe, geen airco, geen zwembad. Maar dat maakt Votsala juist zo leuk. Het ligt direct aan zee en de ventilatoren en het altijd aanwezige briesje zorgen voor verkoeling.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte sfeer en prachtige ligging

Imke,
    31-5-2017

Wat een fijn hotel! Zeer gastvrije ontvangst, mooie kamers (met keukentje) en een geweldige ligging aan zee. Als je heel erg van de luxe bent moet je hier niet zijn, wel als je een vakantie wilt waar je nieuwe mensen kan ontmoeten en van een relaxte vibe houdt.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Prachtige plek waar je je direct thuis voelt

Jessica,
    23-5-2017
    • De ligging aan zee is zeker een plus.
    • Het ontbijt is ontzettend lekker én uitgebreid.
    • De kamers zijn netjes en het is erg fijn dat er een koelkast op de kamer aanwezig is.
    • Het personeel is erg betrokken bij de gasten en maakt graag een praatje met je.
    • Het is mogelijk om bijvoorbeeld met een kajak of waterfiets op pad te gaan.
    • Er worden activiteiten georganiseerd, maar je wordt ook gestimuleerd om de omgeving te gaan verkennen en meer van het mooie Lesbos te leren kennen.
    • Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Er is geen airconditioning aanwezig in de kamer (voor mij eerlijk gezegd geen probleem, want ik houd niet van airco). Wel zijn er ventilatoren.
    Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fijn hotel voor vakantie.

Bobalie,
    2-6-2015

Bobalie, 27 mei 2015. Heerlijk genoten in Hotel Lesvos Inn. Zeer vriendelijk personeel die met alles voor je klaar staat, ook als je iets vraagt.. Elke dag schone handdoeken, schone kamer en schoon bed. Ideale ligging aan zee met gratis ligbedjes met parasol. daar vlakbij ook het zwembad en buitenbar en ook lekkere ligbedjes, kortom lekker relaxen. het eten was afwisselend, smaakvol en lekker. Wij hebben ons fijn geamuseerd ook met keuken en barpersoneel.

Gereisd met partner in Wed May 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)